Gå til innhold

Noen trådløse lydkort?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på jakt etter en mulighet å avspille musikk fra min pc (eller annen kilde) som står på loftet, til stereoanlegg i stua, stereoanlegg i kjelleren, lyd utendørs på terrassen, innfelte høyttalere på soverommet, osv.. Jeg trenger ingen ekstra forsterkere, da jeg allerede har stereoanleggene som spiller fint som de er, og trenger ikke kunne styre musikken fra noe annet sted enn på pcen, da det vil bli satt opp spillelister. Finnes det en rimelig og god løsning til meg?

 

Jeg så at creative hadde noe greier creative wireless receiver, men fant ikke transmitteren, og jeg ville jo helst ha mulighet å spille den av digitalt, gjerne via optisk kabel. Dessuten er jo dette systemet gammelt, jeg vil helst ha noe som er uavhengig av pcen, slik at det ikke behøver drivere og dritt som logitech sine ting, eller at jeg kan spille av musikk fra en cd-spiller, nettverksspiller, eller andre ting.

 

Helst bør det ikke være så dyrt heller, siden jeg trenger 2-4 mottakere, som sonos sine ting som koster flere tusen per mottaker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...