tommy_sn Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei Noen som har en lik til et program som funker bra til å konvertere wmv/avi filer til iPhone4? Har prøvd noen gratisprogrammer, konvertert til mp4, men itunes sier de ikke er kompatible med enheten... Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Da har jeg brukt Handbrake, men får samme resultat. Velger iPhone4 profil, videoen konverteres til m4v. Når jeg drar den over til iPhonen i itunes får jeg samme feilmelding: kan ikke spilles av iphone enheten... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 her er en oppskrift fra apple. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 her er en oppskrift fra apple. tranfer? lol Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 vell. søket funka ivertfall. =) Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Da fungerte det...hadde vist ikke installert Quicktime... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 er du ikke glad du kjøpte iphone som krever masse crapware på maskina for å få overført en ferdig encoda video? gu så gla jeg er for at jeg ikke har den dritten =) Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Jo..veldig..ser ikke helt poenget med at jeg må ha inne QT for å si det sånn..tåpelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå