Convict3d Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei! Sitter på LAN nå, og pcen slår seg av hele tiden. Jeg er ganske sikker på at det er kjølingen på GPU som gjør det, da den holder seg 70+ med BARE nettleser. Har en svær vifte stående inn i pcen, på full guffe, uten hell. Noen som har tips til hvordan jeg kan kjøle den uten uvanlige hjelpemidler? Ty! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har du sjekke at det er kontakt mellom GPU og kjøleribbe? Lenke til kommentar
Convict3d Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Har svært lite peiling på innsiden av en PC, dessverre. Så jeg vet ikke hva jeg skal se etter! Men takk for hurtig svar! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ville i alle fall startet med å ta ut grafikkortet og sjekket at ikke skruer/klips etc. har løsnet slik at kjøleribben ikke har god nok kontakt. Lenke til kommentar
Convict3d Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Har ikke sett noe som ikke ser riktig ut inni der, prøvd å sette den ut i 15 min, for så å slå den på igjen.. Holdt 10 min. Prøver nå med en kald ølboks for å se om det funker! Argh, frustrasjon! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvilket kort er det snakk om? Hvis du har tilgang på termisk pasta så demonter kjøleren og bytt pasta. Noe er åpenbart galt. Eventuelt kan det være store mengder støv i kjøleribben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå