haakl Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hallo alle sammen! Så ingen tråd som tar for seg førstegangstjenesten og spørsmål angående førstegangstjenesten sånn helt generelt, derfor oppretter jeg nå denne tråden! Her kan dere stille spørsmål om dere lurer på noe, og forhåpentligvis får dere et svar så fort som mulig! Jeg starter! Noen som har erfaringer med stormingeniør(/MØR-skytter) i førstegangstjenesten? Lurer da på om det er mye kjedelig slik som vakt og patrulje og slike ting, og hvor hardt det er fysisk? Mvh Haakon Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har 1.5M i huslån og deler lånet med min samboer. Jeg har en dom på meg for fyllekjøring, men har fått innkalling til madla i mars. Vil detta ha noen innvirkning på min førstegangstjeneste? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Kan man bli MØR skytter til tross for nedsatt fargesyn? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 boliglånet vil bli fryst. Tror ikke den dommen vil ha noe å si i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Thont Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg starter! Noen som har erfaringer med stormingeniør(/MØR-skytter) i førstegangstjenesten? Lurer da på om det er mye kjedelig slik som vakt og patrulje og slike ting, og hvor hardt det er fysisk? Mvh Haakon Heihei Denne bloggen (link) handler om nettopp tjeneste som stormingeniør. Vil si det er spennende og informerende lesing 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå