Snushane Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Kjære forum, Har kjøpt meg noen B&W C5 øreplugger som har en fjærnkontroll og handsfree på ledningen. Men de er i utgangspunktet bare kompatibel men Iphone, og jeg har en HTC HD2 Spørsmålet mitt er derfor: Finnes det noe programvare eller oppdatering av noe slag som gjør at også en Windows mobil kan kommunisere, eller ta imot de samme singnaelene som Iphone'n fanger opp? EDIT: Lyden fungerer utmerket. Men fjærnkontrollen på ledningen, og mikrofonen fungerer ikke med Windows Mobile. Endret 11. desember 2011 av Snushane Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hvor mange ringer er det på kontakten? Regner med det er 4 siden du ikke får lyd. Man kan få kjøpt en overgang til TRS som denne: http://www.kvconnection.com/product-p/k-ad35m35f4.htm Tror den er rett. For trøtt til å lese over skikkelig Blir som det står der "into other standard audio devices for audio only." Kun lyd. Endret 11. desember 2011 av LNF Lenke til kommentar
Snushane Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Hvor mange ringer er det på kontakten? Regner med det er 4 siden du ikke får lyd. Man kan få kjøpt en overgang til TRS som denne: http://www.kvconnection.com/product-p/k-ad35m35f4.htm Tror den er rett. For trøtt til å lese over skikkelig Blir som det står der "into other standard audio devices for audio only." Kun lyd. Ser nå at jeg har formulert spørmålet mitt litt dårlig Problemet er nemlig ikke at jeg ikke får lyd. Lyden funker utmerket! Men kunne gjerne tenkt meg å bruke de andre funksjonene med fjærnkontrollen som er på ledningen. F.eks skru opp og ned lyden med den fjærnkontrollen, eller snakke i mikrofonen. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hm tror det ser dårlig ut når det gjelder de andre funksjonene. Kan hende det finnes en annen overgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå