Gå til innhold

Curling på tv ? Hvor, når ?

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle få med meg noen kamper av curling gutta , Men jeg ser bare på nette at det står at dem vant osv , Men ser aldri før en kamp hvor det går på tv , eventuelt om det sendes på nette

Er det noen her som vet hvor det pleier og sendes ? Og eventuelt når neste kampen dem er og hvilke kanal den går på `? fikk litt Curlingdilla etter vancover :p

Så ja ? Hvor,Når på tv ? :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei.

Når Norge spiller store turneringer (hovedsaklig EM og VM) er det stort sett EuroSport som viser dette. Men de viser ikke alt. Jeg vil også anbefale å skaffe seg tilgang til EuroSport Player. Dette koster 45,- i måneden om jeg ikke husker helt feil. Der sendes det både live, pluss at kampene ligger der slik at du kan se dem når det passer deg.

Ellers viste TSN en god del fra Continental Cup (som var for noen uker siden) der gutta deltok.

Ellers kan Laola1 by på noe curling.

Curlingkanalen viser også curling. De har bl.a. vist kamper fra Oslo Cup tidligere i høst.

Jeg kan si at gutta spiller VM i Sveits fra 31.3 - 8.4 i år, så jeg antar EuroSport kommer til å vise noe derfra.

Det var dette jeg kom på i farta. Håper jeg har vært til hjelp. Hvis jeg kommer over noen flere sider, skal jeg informere dere om det!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå er det junior-VM i Östersund, og denne siden viser noen kamper daglig.

Juniorgutta har gjort det veldig bra, og mye skal gå galt for at de ikke kommer til sluttspill. Jentene, derimot, kjemper for å ikke rykke ned, og i skrivende stund ser de ut til å være på trygg grunn.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...