Gå til innhold

Tips til bærbar i julegave.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omtrent samme oppsummering som på testen hos DinSide i sommer.

Positivt

Stillegående, solid bygd, mye minne og lagringsplass, meget høy ytelse, bra batterilevetid ved lav belastning.

 

Negativt

Strømkabelen stikker flere centimetre rett ut midt på siden, mangler USB 3.0, lavoppløst webkamera, batteriet holdt kun 2 timer ved videoavspilling.

 

Jeg tror jeg kjøper denne så får vi se. Mangelen på USB3.0 er ingen issue for henne.

 

Takk for alle tilbakemeldinger :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hadde samme dilemma som deg;hvilken skulle man velge.

Selv gikk jeg for denne:

 

Toshiba Satellite L750-1T9

 

 

Noen av årsakene var(på min modell) prossesoren I7, minnekortløsningene(tar jo alt,noe ikke alle andre gjør), kjøpte på Elkjøp(lett tilgjengelighet ved reklamasjon/bytterett), HDMI, 1 x USB 3.

 

Husk at det er flere modeller(forskjellige utrustninger) ute og går av samme meke/nummer.

Endret av kjell_56
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en Asus U46SV, sandy bridge og nvidia 540m.

Awesome batteri, god byggekvalitet, lyssterk skjerm. Generelt veldig fornøyd, litt mye crapware fra asus, men er bare å fjerne/legge inn os på nytt.

 

Eneste jeg ikke er fornøyd med er de innebygde høytalerne, dårlig lyd og begge to sitter på samme side, så høres ut som om det kun er en høytaler... Men imo så er det ikke veldig farlig, da jeg stort sett kun bruker headsett til den, evt ingen lyd under forelesninger etc :)

 

Jeg betalte dog 6200 kr, som er litt over budsjettet, og det var med studentrabatt på dustin. Men dette var i august, så kan hende den har sunket litt i pris :)

 

Test fra hw.no

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...