Gå til innhold

Hvilket spill bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, de er ikke gratis. Det kalles piratkopiering og er svært ulovlig.

On-topic anbefaler jeg Heroes of Might & Magic 6 om du vil ha strategi.

Joda, for eksempel skaffet jeg meg Heroes of Might & Magic 6 her om dagen gratis fra torrents. Det var middelmådig på sitt beste (sammenliknet med 3'ern), så jeg er glad jeg ikke kastet bort penger på det.

Multiplayerspill er en annen historie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, de er ikke gratis. Det kalles piratkopiering og er svært ulovlig.

On-topic anbefaler jeg Heroes of Might & Magic 6 om du vil ha strategi.

Joda, for eksempel skaffet jeg meg Heroes of Might & Magic 6 her om dagen gratis fra torrents. Det var middelmådig på sitt beste (sammenliknet med 3'ern), så jeg er glad jeg ikke kastet bort penger på det.

Multiplayerspill er en annen historie.

Jeg stjal en Ford Mondeo her om dagen, men den var middelmådig på sitt beste. Glad den var gratis og jeg ikke kastet bort penger på den.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg stjal en Ford Mondeo her om dagen, men den var middelmådig på sitt beste. Glad den var gratis og jeg ikke kastet bort penger på den.

Hadde du laget en identisk kopi av bilen hadde situasjonen nesten vært kvalifisert for sammenlikning. Eieren ville fortsatt hatt bilen. Det er ikke så vanskelig å forstå.

1232314316831.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hadde du laget en identisk kopi av bilen hadde situasjonen nesten vært kvalifisert for sammenlikning. Eieren ville fortsatt hatt bilen. Det er ikke så vanskelig å forstå.

nei... du tar noe som andre har laget, uten lov, uten å betale... synes det er greit å laste ned torrents av spill for å se om spillet er noe bra, siden såpass mange spill nå om dagen ikke holder mål mtp bugs, optimalisering og annet tull. selv om jeg personlig ikke gidder dette, og heller venter litt og hører om spillet var noe bra eller ei. men å si at det er gratis bare fordi de som lagde det fremdeles har sin kopi er idiotisk.

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

Men de som lager bilen ville ikke ha tjent en dritt, så om alle stjal bil... jeg mener "kopierte bilen" vil de ha gått konkurs. Det skjer stadig vekk med spillselskaper, og likevel klarer ikke idioter som deg å se sammenhengen.

Trenger ikke bli aggresiv og ty til personangrep bare fordi du ikke forstår et konsept.

Ingen tapte penger på at jeg lastet ned Heroes 6. Jeg hadde aldri kjøpt spillet, men lastet ned for å prøve. På den måten øker det derimot sjansen for at jeg ville likt, og kjøpt spillet. Uten mulighet for å prøvespille ville sannsynligheten for at jeg kjøpte det vært 0%. Ingen tapte dermed noe på at jeg lastet ned.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...