Gå til innhold

PL: 10.12.11 Arsenal - Everton, Emirates

Payung

Anbefalte innlegg

Gode defensive bidrag av Walcott og Gervinho synes jeg

Jepp. De har hjulpet til stort.

Forøvrig nok en gang svakt av van Persie. Walcott er onside mens kapteinen er offside. Allikevel "tar" han ballen vekk fra Walcott og dermed løfter linjedommeren flagget..

Edit: Fy faen så nærme fra Ramsey der. Burde nok spilt til van Persie istedet, men det var et meget godt forsøk..

Og der kom Gervinho alene med keeper, men misser..

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som Henry trener med oss kan han jo ta et kurs for Gervinho, det trengs!

Begynner bare Gervinho å score jevnt og trutt så vil jeg påstå at han er temmelig nærme verdensklasse.

Forøvrig har van Persie hatt en temmelig bedriten kamp så langt. Selvfølgelig så gjorde han det veldig bra akkurat når jeg skriver det :p

Lenke til kommentar

Begynner bare Gervinho å score jevnt og trutt så vil jeg påstå at han er temmelig nærme verdensklasse.

Forøvrig har van Persie hatt en temmelig bedriten kamp så langt. Selvfølgelig så gjorde han det veldig bra akkurat når jeg skriver det :p

Formen hans kan ikke fortsette evig. "På tide" at han skrur av litt. Missforstå meg rett.

Lenke til kommentar

Synes ikke spillet har vært så mye "all about RvP" som det kanskje pleier å være?

Litt av begge deler tror jeg. Han har vært mye offside og hatt dårlige toucher så langt og når han har vært i rett posisjon så har ikke pasningene kommet..

Formen hans kan ikke fortsette evig. "På tide" at han skrur av litt. Missforstå meg rett.

Vi får se hvis han får en skikkelig mulighet på mål. Forhåpentligvis varer den til langt uti påsken.

Lenke til kommentar

Walcott har vokst så vanvittig denne sesongen. Har så forbanna lyst til å se han sentralt at jeg får vondt i margen av å tenke på det!

Ellers er Koscielny atter en gang strålende på midtstopperplass. Gleder meg til Santos og Sagna er tilbake så vi kan nyte franskmannen og belgieren side om side.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Arsenal ikke øver seg på en ny corner-variant, evt. får RvP inn i boksen.

Vi er så dårlige på dødballer at det er kvalmt. Likte de korte variantene til Cesc og van Persie/Nasri som vi hadde før. Det gjør vi tydeligvis ikke lengre..

Ellers så skulle uansett van Persie vært i boksen. Han er vår største måltrussel på dødball sammen med Vermaelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...