Håkon Øvermo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Gatesangeren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Grei miljøskildring.. Forslag til forbedring; Kunne vært mer spennende å se gatesangeren i aksjon Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Grei miljøskildring..Forslag til forbedring; Kunne vært mer spennende å se gatesangeren i aksjon Jeg kom forsent, Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 En stor del av jobben er å pakke utstyret sammen, noe du kjenner godt til Håkon. Litt sent ute, ellers en god gateskildring. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Flott miljøskildring Håkon. Ville ha foretatt litt selektiv eksponeringsjustering. Litt overeksponert her og der Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 En arbejdsplads - fint billede Håkon Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg synes det ble ett riktig så fint bilde med gode farger bra lys. Synes han ligner veldig på en Amerikansk "One man band" som heter / kaller seg Gee Gee Kettel, som bla. har flere snutter på You Tube, hvor han også ofte spiller sammen med sin datter Soluna som trakterer bassen (?) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Enig med Wasco men det er jo en del av jobben dette også da. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 levende bilde,samtidig rolig og se på,likte det godt,god stemning,smil ønsker deg en fin søndag og en 5 fra meg syntes det var litt ok at han ikke spilte det ville vert så helt vanlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg