wampster Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei. Har i den senere tid fått meg ny cpu (2500k som det sier i emnetittelen) som for tiden kjører stock vifte og stock hastighet. Jeg kunne tenkt meg å prøve å OC den noe (4.0-4.4) og lurer dermed på hva for cpu vifte jeg burde gå for. Har sett meg ut 2 stk. PHANTEKS PH-TC14PE Noctua NH-D14 Er det noen nevneverdig forskjell mellom disse 2? Ser at Phanteks er noe større enn Noctuaen, men har de ca samme kjøleevne? Mvh wampster Lenke til kommentar
wampster Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Hørt at den serien der bråker mer og kjøler mindre enn begge de jeg linket til i første posten, så er egentlig PHANTEKS PH-TC14PE og Noctua NH-D14 det står mellom. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Phanteken er best. Du burde klare minst 4.6 GHz med en slik kjøler forresten. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Får prøve, må bestille, vente på at den og nytt kabinett kommer - for det er absolutt ikke plass til en slik en i det jeg har nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå