Macklemore Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei er det tilbud på Denne hver helg? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Den er på tilbud til Søndag kl 23:59 Kan gode hende de legger den ut på tilbud flere uker på rad, det har jeg ikke fått med meg. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 OKey Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er vel sikkert en grunn til den er så billig? Helt elendig til en liten kontorpc er den ikke, men for en krevende spill/video redigerings maskin er vel disse neppe beregnet på. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er vel sikkert en grunn til den er så billig? Helt elendig til en liten kontorpc er den ikke, men for en krevende spill/video redigerings maskin er vel disse neppe beregnet på. Det er en Seasonic-basert PSU med 2x 12V-rails på 24A. Maks 12V-load er 576W. Viftestøy kan oppstå på relativt lav last, men bør ikke være et problem før du når 300W. Designet er det samme som i M12-II 620W og i Antec High Current Gamer. Dette er en god budsjett-PSU, å påstå noe annet er feil. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Bestilles sannsynlig vis neste helg. jeg bruker garantert ikke mer enn 400w Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Ser ut som tilbudet er borte nå. arni90: Nå kan det være flere ting en strømforsyningen en målt max amper, f.eks kortsluttninger, overbelasting etc. Hvordan slike takler slikt. Viftestøy ser jeg lite problem, er vel større problem hvis kjøleren er for dårlig slik at PSU lukter svidd og går i stykker. Endret 12. desember 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg kjøper den neste helg om den er på tilbud eller ikke Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser ut som tilbudet er borte nå. arni90: Nå kan det være flere ting en strømforsyningen en målt max amper, f.eks kortsluttninger, overbelasting etc. Hvordan slike takler slikt. Viftestøy ser jeg lite problem, er vel større problem hvis kjøleren er for dårlig slik at PSU lukter svidd og går i stykker. Som nevnt er det en Seasonic, skal en del til for at denne ikke skal duge til det meste innenfor det den er spesifisert til. 1 Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nå fås denne også som Seasonic, da med 5 års garanti til omtrent samme pris i opptil flere butikker. Ser at Netshop et co kjører med 3 år og med deres RMA-rykte bør kanskje de droppes. Det er dog et år bedre enn Silver Power/Komplett. http://www.prisjakt.no/product.php?p=564106 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 så er det plutselig 100 kr i frakt og da får man sikkert noe bra på komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå