N.Copola Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 frozen morning Bildet er fjernet. Beskrivelse: Et HDR bilde som fremstiller en rimfrisk morgen Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Liker komposisjonen din veldig godt, syntes også bilde viser tittlen på en fin måte, så da må det jo bare være velykket. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fin "frostfeeling" og et godt behandlet bilde Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kul behandling... Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Her synes jeg HDR teknikken fremhevet rimfrost og treverkstrukturen i båtens fint. Pent bilde med fin bruk av HDR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg