D2001 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=ATSONATA1 Den ser hvertfall dritlekker ut, seff kan Lian Li kab. 602 være bedre men så koster den jo 400 kr. mer. Tror dere denne er verdt å satse på? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hvis du liker det, så go for it, men selv liker jeg Lepont kabinettene. men de er dyre da. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 så det nettopp i dag selv, og tenkte med en gang at dette ville jeg ha. sjekket litt rundt på nett og fikk sett en del av finessene.. Blandt annet harddiskmonteringen Lykke til! Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 så det nettopp i dag selv, og tenkte med en gang at dette ville jeg ha. sjekket litt rundt på nett og fikk sett en del av finessene.. Blandt annet harddiskmonteringen Lykke til! Takk Tenkte på de blanke sidestykkene. Spess de jeg falt for. Lian Li frister sinnsykt også. Men dette Antec kab. så også meget ryddig ut! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Bare tanken på en katode i di stansede logoene der er verdt det Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg likte også det fra første øyeblikk. Det er praktisk, og ikke skrikende "fancy". Og til grei pris. Go for it! Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 hva er det egentlig som gjør dette kabinettet så "støydempet"?.. syntes det ser helt vanlig ut jeg.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det har 120mm vifter, tykkt stål og jeg tror harddiskene henger i strikker. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det er flere som sikler på Sonata ser jeg. Har dette kabinettet i kikkerten selv. Foreløbig har jeg tre motforestillinger: - Inntaksviften sitter midt inne i kabinettet, BAK harddiskskuffene. Det er mao. ikke egentlig noen inntaksvifte. - Skulle gjenre visst hvordan de stansede logoene påvirker luftsirkulasjon og støy. - Kabinettet er lite, hva har dette å si for kjøleegenskapene? Så jeg har sendt mail til redaksjonen i håp om at det kommer en test snart. Flere som kan tenke seg å mase litt? "Væææær så snill da Håvard. Pleeeeeease test Antec Sonata." Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei! Viss du liker kabinettet, så gå for det Ser ut som et bra kabinett (selv om jeg ikek likte designet, men smaken er som baken...) Fordeler er jo at det er Støydempa og at den har plass til 2 120mm vifter, noe som vil blåse plenty med luft (har selv god erfaring med 120 vifter, selv om mange av de har høyere oppgitt desibel enn noen 80mm vifter, men så blåser de mye mer, og dessuten har de enn annen "lyd" så det blir ikek så støyete ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå