RAK-foto Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 TEKNISK: Når man trykker på Vis/skjul omgivelser så blir det hengende igjen en el over bildet - noen andre som har merket det samme? Regner med at dette blir fikset. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 TEKNISK: Når man trykker på Vis/skjul omgivelser så blir det hengende igjen en el over bildet - noen andre som har merket det samme? Regner med at dette blir fikset. RAK-foto Samme her..sikkert en liten "bug" og blir nok rettet om du tipser Terje i teknisk;) Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) TEKNISK: Når man trykker på Vis/skjul omgivelser så blir det hengende igjen en el over bildet - noen andre som har merket det samme? Regner med at dette blir fikset. RAK-foto Samme her..sikkert en liten "bug" og blir nok rettet om du tipser Terje i teknisk;) Skub musen væk fra billedet - så er det nok klaret Endret 10. desember 2011 av Websters Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) TEKNISK: Når man trykker på Vis/skjul omgivelser så blir det hengende igjen en el over bildet - noen andre som har merket det samme? Regner med at dette blir fikset. RAK-foto Det er vel diverse linjer i nettleseren som da blir "hengende" igjen, alt av omgivelser på selve digit forsvinner. For å få et helt rent visningsbilde må en nok som i alle nettlesere trykke på F11 i tillegg. Endret 10. desember 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 TEKNISK: Når man trykker på Vis/skjul omgivelser så blir det hengende igjen en el over bildet - noen andre som har merket det samme? Regner med at dette blir fikset. RAK-foto Det er vel diverse linjer i nettleseren som da blir "hengende" igjen, alt av omgivelser på selve digit forsvinner. For å få et helt rent visningsbilde må en nok som i alle nettlesere trykke på F11 i tillegg. Dette var ikke problemet før..att en måtte klikke f11 altså...jo på gamle og forsåvidt ny digit også,men ikke i den sener tid.Ikke hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 TEKNISK: Når man trykker på Vis/skjul omgivelser så blir det hengende igjen en el over bildet - noen andre som har merket det samme? Regner med at dette blir fikset. RAK-foto Samme her..sikkert en liten "bug" og blir nok rettet om du tipser Terje i teknisk;) Skub musen væk fra billedet - så er det nok klaret Det som er poenget er at det er ett hvitt og ett grått felt som henger OVER bildet - det er ikke de feltene inne på bildet. RAK-foto Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 TEKNISK: Når man trykker på Vis/skjul omgivelser så blir det hengende igjen en el over bildet - noen andre som har merket det samme? Regner med at dette blir fikset. RAK-foto Samme her..sikkert en liten "bug" og blir nok rettet om du tipser Terje i teknisk;) Skub musen væk fra billedet - så er det nok klaret Det som er poenget er at det er ett hvitt og ett grått felt som henger OVER bildet - det er ikke de feltene inne på bildet. RAK-foto OK - ser det nu, hvis jeg ser på et mindre billede - et teknisk problem der kan løses :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 TEKNISK: Når man trykker på Vis/skjul omgivelser så blir det hengende igjen en el over bildet - noen andre som har merket det samme? Regner med at dette blir fikset. RAK-foto Det er vel diverse linjer i nettleseren som da blir "hengende" igjen, alt av omgivelser på selve digit forsvinner. For å få et helt rent visningsbilde må en nok som i alle nettlesere trykke på F11 i tillegg. Dette var ikke problemet før..att en måtte klikke f11 altså...jo på gamle og forsåvidt ny digit også,men ikke i den sener tid.Ikke hos meg ihvertfall Og nuh har fenomenet dukket opp her også... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hva med og ta en print-screen av fenomenet, da ville det forenkle forståelsen av problemet. Trykk på print-screen knappen, åpne opp windows-paint og trykk på ctrl+V, lagre som JPG-fil. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Trykk på print-screen knappen, åpne opp windows-paint og trykk på ctrl+V, lagre som PNG-fil. Screenshots gjør seg best som PNG - slipper stygge jpeg-artifakter. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Trykk på print-screen knappen, åpne opp windows-paint og trykk på ctrl+V, lagre som PNG-fil. Screenshots gjør seg best som PNG - slipper stygge jpeg-artifakter. Her er et eksempel:(se vedlegg) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Nå er jeg med, kan være en skript feil som vises i enkelt nettlesere, jeg bruker firefox og opplever ikke dette problemet. kanskje slette infokapsler, cookies i nettleseren hjelper ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Nå er jeg med, kan være en skript feil som vises i enkelt nettlesere, jeg bruker firefox og opplever ikke dette problemet. kanskje slette infokapsler, cookies i nettleseren hjelper ? Bruker Firefox selv også, og dette printscreen var altså tatt rett etter kjøring av CC-cleaner! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Bruker du ad-block eller noen andre sikkerhets-plugins i FF ? Endret 10. desember 2011 av Nautica Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Bruker du ad-block eller noen andre sikkerhets-plugins i FF ? AVG Anti-virus, og "fenomenet" har forøvrig forsvunnet nå.... Endret 11. desember 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei. Dette skal vi få fiksa. Det oppstår bare når det ikke er en annonse i toppen. 1 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Hei. Dette skal vi få fiksa. Det oppstår bare når det ikke er en annonse i toppen. Takker Det var det jeg regnet med at dere fikset. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei. Dette skal vi få fiksa. Det oppstår bare når det ikke er en annonse i toppen. Nope! Fenomenet dukket opp igjen nå, iallefall her på min PC! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har ikke vært inne på Digit på en god stund, men dette problemet ser jeg er like aktuelt fremdeles, i alle fall hos meg...? Har aldri sett det før nå i dag - er det bare sporadisk hos enkelte, eller hva...? Ellers er det jo litt merkelig at det hverken er kommentert eller retta på helt siden 11. desember... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg