Gå til innhold

Beste headsett med aktiv støydemping ?


Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Jeg er på jakt etter et headsett med mest mulig støydemping, spesielt for statisk støy, som jeg skal bruke i støyete områder på både jobb og på reise (fly, tog, etc.). Er på jakt etter best mulig støydemping, hvor lydkvaliteten ikke er like viktig (såfremt ikke horribelt selvsagt). Pris er ikke viktig.

 

Har sett på Bose sine QuietComfort 15, som etter det jeg kan se kun selges hos Apple (?). Etter tester virker dette som et veldig godt alternativ, eller er det andre, kanskje mindre mainstream produkter også, som er bedre ?

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett på Bose sine QuietComfort 15, som etter det jeg kan se kun selges hos Apple (?). Etter tester virker dette som et veldig godt alternativ, eller er det andre, kanskje mindre mainstream produkter også, som er bedre ?

 

Jeg har selv dette settet, og er kjempefornøyd. Brukt det både på buss og fly, og det er virkelig en opplevelse!

 

Hjemme bruker jeg det også som headset på PCn, og slipper statisk støy fra vifter og aircondition som er deilig for hodet. Man kan ha på lavere volum, og fortsatt høre god lyd :)

 

Selges også på Lefdal/Elkjøp og mener å ha sett det på Soundgarden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...