Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Jeg er på jakt etter et headsett med mest mulig støydemping, spesielt for statisk støy, som jeg skal bruke i støyete områder på både jobb og på reise (fly, tog, etc.). Er på jakt etter best mulig støydemping, hvor lydkvaliteten ikke er like viktig (såfremt ikke horribelt selvsagt). Pris er ikke viktig. Har sett på Bose sine QuietComfort 15, som etter det jeg kan se kun selges hos Apple (?). Etter tester virker dette som et veldig godt alternativ, eller er det andre, kanskje mindre mainstream produkter også, som er bedre ? Endret 10. desember 2011 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Audio-Technica ATH-ANC7b nevnes ofte som et godt alternativ til Bose sine klokker. Ellers kan vel Sennheiser sin NoiseGard-serie være aktuell, f.eks. da Sennheiser PXC 450? Notis: Jeg har ikke prøvd noen av disse og kan således ikke kommentere deres lyd- og isoleringsevner. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har sett på Bose sine QuietComfort 15, som etter det jeg kan se kun selges hos Apple (?). Etter tester virker dette som et veldig godt alternativ, eller er det andre, kanskje mindre mainstream produkter også, som er bedre ? Jeg har selv dette settet, og er kjempefornøyd. Brukt det både på buss og fly, og det er virkelig en opplevelse! Hjemme bruker jeg det også som headset på PCn, og slipper statisk støy fra vifter og aircondition som er deilig for hodet. Man kan ha på lavere volum, og fortsatt høre god lyd Selges også på Lefdal/Elkjøp og mener å ha sett det på Soundgarden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Takk for info. Da blir det nok til at jeg ta en tur ned til Elkjøp og se om de har det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå