Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kun vennskap, eller noe mer?

Anbefalte innlegg

Jeg har over en periode på 5-6 uker blitt mye bedre kjent med en jente jeg traff for en god stund tilbake. Vi hadde gjevnlig truffet hverandre siden første møtet, men det er først for en 5-6 uker siden vi har blitt godt kjent. Jeg tok initiativet i starten, og deretter gjorde hun også dette. Jeg ble virkelig betatt, og jeg fikk følelsen av at vi hadde en flørt på gang, da hun ofte tar kontakt med meg (hovedsakelig sosiale medier og sms). Hun tar også en del kontakt når vi treffer hverandre på fest eller lignende. Hun sier også at hun gjerne vil møte meg, osv.

Her kommer dog det som irriterer meg noe grenseløst. Hun har rotet med to av vennene mine (i løpet av disse 5-6 ukene), og jeg har vært til stede begge gangene. Hadde hun vært interessert i meg, så hadde hun vel gått etter å kline med meg, og ikke andre venner av meg?

Det skal dog sies at begge de kveldene, så har jeg fått inntrykk av at hun ofte kommet bort til meg/passet på å ha meg i nærheten.

Om dette er en eller annen teknikk hun bruker for å gjøre meg sjalu, har hun virkelig lyktes. Allikevel er ikke dette noen måte å sjarmere meg på i det hele tatt, da er det heller en dealbreaker.

Noen som har noen tanker rundt saken?

Postet av anonym: abef19736f9bb96f54458e40e517eed6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kommer dog det som irriterer meg noe grenseløst. Hun har rotet med to av vennene mine (i løpet av disse 5-6 ukene), og jeg har vært til stede begge gangene.

Postet av anonym: abef19736f9bb96f54458e40e517eed6

Hadde jeg vært deg hadde jeg gitt faen i denne jenta. Virker som (uten at jeg vet noe om hvordan hun egentlig er) ei bitch. Hvor gammel er dere forresten?

Enten så har du vært dårlig til å ta hint når dere har vært på fest at hun har gått til andre gutter og rotet. Eller så har hun det bare morsomt, og er ikke på jakt etter noe forhold.

Det er slik jeg ser det :)

Og forresten, hvis du gir faen i henne så merker du fort om hun er interessert eller ikke. Hold deg litt på avstand, og hvis hun fortsatt tar kontakt med deg så vet du at hun ihvertfall vil noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi er 17 og 18. Utifra oppførselen hennes, vil jeg egentlig ikke kalle henne en bitch (selvom jeg syns det var veldig bitch gjort av henne å rote med to av mine venner).

Jeg har prøvd det å la være å ta kontakt i et par dager, og da tar hun alltid kontakt med meg.

Hadde hun vært en hvilken som helst random jente jeg hadde hatt noe på gang med, hadde jeg ikke nølt med å gi langt faen i henne. Det er er bare sånn at jeg syns hun har en fantastisk personlighet (med unntak av nevnte episoder), og jeg trives virkelig i lag med henne.

Men en jente som driver på som det, er vel trolig ikke en keeper?

Postet av anonym: d1544dc8def1efac8c843829dc314f2e

Lenke til kommentar

Ja, det hørtes ikke ut som en dum idé. Jeg føler kanskje jeg har vært litt for tilbaketrukken, men det var kun fordi jeg var redd for å miste henne som venninne, hvis det skulle skjært seg.

Men tja, jeg tror jeg får ta det litt som det kommer. Ikke legge så mye tid og energi i henne at det gjør noe.

Dog irriterende at dette skjer nå IGJEN, da det ikke er lenge siden forrige nederlag med en jente jeg var betatt av, men er jo heldigvis flere fisker i havet...

Lenke til kommentar

Ja, jeg har tenkt den tanken flere ganger. Allikevel, er det noen av signalene hun sender ut, som virker som interesse.

Jeg tror jeg allikevel vil fastslå, at jeg kun blir sett på som en venn, så slipper jeg å gå på flere nedturer med henne. Er hun interessert merker jeg det uansett før eller senere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

TS med liten update her igjen!

Jeg har truffet henne en del den siste tiden, og vi har vært litt på tomanns-hånd, men vi har ikke kysset e.l. Det er dog ofte litt fysisk kontakt inni bildet, da hun blant annet lente seg inntil meg når vi så på film her forleden. Hun har også lagt bena sine i fanget mitt, og hun sier hun alltid trives i lag med meg.

Her kommer dog en ting til som gjør meg usikker; en vennine spurte hun hva hun syntes om meg, og hun var visst veldig usikker på om hun liker meg på den måten.

Skal jeg legge prosjektet dødt å holde på henne som en god venninne, eller hva tenker dere?

Lenke til kommentar

TS med liten update her igjen!

Jeg har truffet henne en del den siste tiden, og vi har vært litt på tomanns-hånd, men vi har ikke kysset e.l. Det er dog ofte litt fysisk kontakt inni bildet, da hun blant annet lente seg inntil meg når vi så på film her forleden. Hun har også lagt bena sine i fanget mitt, og hun sier hun alltid trives i lag med meg.

Her kommer dog en ting til som gjør meg usikker; en vennine spurte hun hva hun syntes om meg, og hun var visst veldig usikker på om hun liker meg på den måten.

Skal jeg legge prosjektet dødt å holde på henne som en god venninne, eller hva tenker dere?

Sannsynligvis er du i vennefella, men ta rennafart og prøv deg på henne, nå har du gått rundt og vært betatt i 1 mnd, hvor mye lenger skal du gå sånn?

Så lenge dere kun er venner som nå er det jo ikke galt av henne å rote seg bort i andre, hun har jo ingen forpliktelser til deg på den måten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...