RAK-foto Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Landsby Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg stusset litt på trærne i forgrunnen, men når du har tatt bilde i fart så så blir de jo slik. Likte bilde veldig godt, men ville vel tatt et kratig kutt i toppen, syntes det blir vel mye himmel her. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Synes vel egentlig at trærne i forgrunnen virker litt forstyrrende....men det er vel en smaksak Ellers et helt greit bilde, selv om horrisonten ble litt vel mye sentrert. Her ville jeg kuttet en god del i bunnen og fått et panoramautsnitt Da ville heller ikke de "bevegelige" trærne" i forgrunnen virket så forstyrrende Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fin effekt du opnår her med den fastfrosne landsby. Ville klippe lidt forneden for en bedre balance i kompositionen Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg stusset litt på trærne i forgrunnen, men når du har tatt bilde i fart så så blir de jo slik. Likte bilde veldig godt, men ville vel tatt et kratig kutt i toppen, syntes det blir vel mye himmel her. Synes vel egentlig at trærne i forgrunnen virker litt forstyrrende....men det er vel en smaksak Ellers et helt greit bilde, selv om horrisonten ble litt vel mye sentrert. Her ville jeg kuttet en god del i bunnen og fått et panoramautsnitt Da ville heller ikke de "bevegelige" trærne" i forgrunnen virket så forstyrrende Fin effekt du opnår her med den fastfrosne landsby. Ville klippe lidt forneden for en bedre balance i kompositionen Hei og tusen takk til alle for kommentaren deres til Landsby. Har nå lagt ut en versjon 2 - tar gjerne noen kommentarer på den også. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg