RWS Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det er åpenbart at TS troller. Ingen kan ha bevis for gud, da det er et av kriteriene for gud/kristendommen. Man skal tro på gud. LonelyMan tror ikke på gud/jesus, han vet, ergo er han ikke kristen. Jeg foreslår at vi overser ham totalt. Det er ingen vits i å diskutere med ham. Han sitter og ler av alle som gidder å hisse seg opp. Jepp, har startet å lure på det samme... Ingen kan være så uopplyste i dag (med mindre de har sittet 9 år på dass da...) at de tror de vet at gud eksisterer... Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Btw, det er alltid like gøy når gutter på forum skal stille diagnoser med full effekt. Det er så "kredibelt" at bestemor ville belønnet de med ferske vafler. Du bruker tredjeperson og førsteperson samtidig, dette kvalifiserer som sinnsykdom. Gjerne bagatelliser det, men det er en alvorlig ting. Som jeg nevnte tidligere, personlighetsforstyrrelser, vanvidd eller trolling er mine antagelser. Samtidig, ved å se på ting du har skrevet før kan det virke som om du har sett lyset. Endret 21. desember 2011 av SpinozaSittSkjegg 3 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Klokka tikker... Hvor er bevisene? Jeg har lyst til å se/høre dem... Er nysgjerrig av natur og er alltid villig til å lære noe nytt, så ikke vær flau og tilbake holden Lonelyman, det er bare å komme med dem. 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 I think Elvis has left the building Lenke til kommentar
RWS Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 I think Elvis has left the building ... in company with Jesus....? Or? he he Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Logikken min er helt perfekt. Men når jeg sier at jeg ikke ønsker å gi dere noe bevis så er det du som er tunghørt, det er ikke jeg som mangler logikk. Jeg forstår ikke dette. Du sier du har bevis for Guds eksistens, men nekter å fremlegge det. Og mener at dette er rasjonellt og logisk? På hvilken måte? Jeg er gjerne åpen for å få høre disse bevisene og stiller meg på den siden hvor bevismengden er størst. Akkurat nå er det fint lite bevis for Guds eksistens, men dersom jeg får fremlagt bevis for Guds eksistens så vil jeg gjerne høre det, så endrer jeg kanskje side også. Men da skal det være tydelige bevis også, som fungerer uten mennesket som faktor. Accept this challenge and you've got yourself a follower son! Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Helt ærlig , etter det innlegget til trådstarteren synes jeg faktisk han burde havne på en eller annen overvåkningsliste. Jeg tror han/hun er i stand til å gjøre grusomme handlinger og rettferdigjøre dem i hodet sitt. Det der var ikke bra trådstarter , du trenger hjelp. Jeg sier dette med flere av postene dine som grunnlag. Det er ingen skam å be om hjelp. Jeg prøver ikke være slem nå. edit: Om det er trolling , så var det hvertfall bra gjennomført Endret 22. desember 2011 av asad 5 Lenke til kommentar
soulless Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Slutt med denne nedlatende tonen, det er slitsomt å høre på. Jeg har ikke sagt jeg er hele verden, men der er ting i verden du ikke kan forstå, og bare fordi du ikke forstår det betyr ikke at det er noe feil med den andre enden. Hvordan du tolker min tone sier nok mer om deg en meg. Når jeg sa "do not compute", så refererte jeg til logikken din. Logikken min er helt perfekt. Men når jeg sier at jeg ikke ønsker å gi dere noe bevis så er det du som er tunghørt, det er ikke jeg som mangler logikk. Du er en løgner, du eier ikke "sans for logikk" og heller ikke evne til å tenke deg til hvordan mennesker kommer til å reagere på hva du poster. Du er ingen profet, du har ingen bevis og du trenger heller ikke late som du sitter på en guddommelig hemmelighet som andre ikke fortjener innsikt i. 6 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg er et guds vitne, jeg har ekstremt god sans for logikk og de bevis som Gud framla for meg ... Hvorfor be om å bli trodd når du kan vise bevisene og avgjøre saken en gang for alle? 1: Fordi dette forumet ikke er ett vitenskapelig empirisk senter for bevisføring. 2: Fordi jeg er smart nok til å ikke gjøre en slik sak til en personsak. 3: Fordi bevisføring ikke endrer definisjonen av en ateist, han ville uansett måtte tro i etterkant da Gud ikke er fysisk tilstede. 4: Fordi det ikke fins vitenskapelig metodikk for å bevisføre guder, når du spør om bevis, så vet ikke du hva du spør om, ikke anelse hva du spør om. 5. Fordi jeg ikke bryr meg om å føre noe bevis for de wannabe guttene som svirrer rundt på forumet og leker rasjonell. 6: Det er ingen ateister som ønsker å ha bevis for Gud, de tror ikke på Gud 7: Det er ingen sak, dette er religionsforumet. 8: "en gang for alle" er ditt utsagn, jeg har gitt personer bevis, men ikke noen her på forumet. 9: Jeg har ikke lyst å lære noen på forumet å bli klok, jeg synes de fortjener å være dumme, og forbli dumme. Det føles ærekrenkende å måtte gjøre ett gjeng med dasshuer kloke. Jeg synes og mener at de bør forbli dumme. 10: Amen 1: Fordi dette forumet ikke er ett vitenskapelig empirisk senter for bevisføring. DERFOR VELGER DU Å GÅ UT HIT MED DIN PREKEN? 2: Fordi jeg er smart nok til å ikke gjøre en slik sak til en personsak. FORDI DU ER EKSTREMT SELVOPPTATT OG SELVGOD.. 3: Fordi bevisføring ikke endrer definisjonen av en ateist, han ville uansett måtte tro i etterkant da Gud ikke er fysisk tilstede. FORDI DU VET DU KAN IKKE BEVISE DET GRANN, OG SKJULER DET SÅ GODT DU KAN BAK ØRDKLØYVERI.. 4: Fordi det ikke fins vitenskapelig metodikk for å bevisføre guder, når du spør om bevis, så vet ikke du hva du spør om, ikke anelse hva du spør om. SÅ DA KAN DU ALTSÅ BEVISE DETTE UVITENSKAPELIG? FINT. VIS OSS.. SKAL VI DRØMME OM GUD? SE HAN PÅ BRØDSKIVA FRA BRØDRISTEREN? I EN SKY PÅ HIMMELEN? JEG ER OVERBEVIST 5. Fordi jeg ikke bryr meg om å føre noe bevis for de wannabe guttene som svirrer rundt på forumet og leker rasjonell. FORDI DU VET OG INNSER AT DU IKKE KLARER Å BEVISE DET DU SELV TROR PÅ. AT DU NAPPER LØKEN OG KOMMER SÅ DU TROR DU SER JESUS I HALLILLUSJONSTÅKA MIDT I KRAMPETREKNINGENE ER IKKE LEGITIMT BEVIS FOR AT GUD/JESUS FINNES.. 6: Det er ingen ateister som ønsker å ha bevis for Gud, de tror ikke på Gud FORDI DE ER ATEISTER FORDI DET IKKE ER BEVIS. I MOTSATT FALL HADDE DE VÆRT KRISTNE. 7: Det er ingen sak, dette er religionsforumet. FLINKE GUTTEN. 8: "en gang for alle" er ditt utsagn, jeg har gitt personer bevis, men ikke noen her på forumet. NOK EN GANG- KAN IKKE. OG SKJULER DET ETTER BESTE EVNE.. 9: Jeg har ikke lyst å lære noen på forumet å bli klok, jeg synes de fortjener å være dumme, og forbli dumme. Det føles ærekrenkende å måtte gjøre ett gjeng med dasshuer kloke. Jeg synes og mener at de bør forbli dumme. SÅ DA GJORDE DU- EKSTEMT INTELLIGENT SOM ER- DETTE HER. POSTET DETTE SELVSKYTSVADET OM DEG SELV OG GUD. -- FOR Å IKKE GJØRE OSS DASSHUER KLOKERE? OG KRISTEN SOM DU ER- BRUDE DU SI DASSHUE? 10: Amen JA HERREGUD, VÆR SÅ SNILL :-) 4 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Jeg har perfekte beviser for at det ikke finnes noen gud. Men ingen her inne er kvalifisert til å forstå bevisene. Endret 22. desember 2011 av Red Frostraven Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Folk, bare stol på meg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Folk, bare stol på meg. Ikke faen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Stenges for opprydding og videre vurdering av levedyktigheten.. Edit: Vi finner ikke tråden videre levedyktig. Admin. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg