404415 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Slutt med denne nedlatende tonen, det er slitsomt å høre på. Jeg har ikke sagt jeg er hele verden, men der er ting i verden du ikke kan forstå, og bare fordi du ikke forstår det betyr ikke at det er noe feil med den andre enden. Hvordan du tolker min tone sier nok mer om deg en meg. Når jeg sa "do not compute", så refererte jeg til logikken din. Du responderer med å si at jeg ikke kan "compute" hele verden. Så hva konklusjon mener du jeg skal trekke fra svaret ditt? Er mange ting jeg ikke forstår i denne verden og jeg har aldri sagt at det er noe feil med hverken den ene eller den andre siden. 2 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Slutt med denne nedlatende tonen, det er slitsomt å høre på. Jeg har ikke sagt jeg er hele verden, men der er ting i verden du ikke kan forstå, og bare fordi du ikke forstår det betyr ikke at det er noe feil med den andre enden. Hvordan du tolker min tone sier nok mer om deg en meg. Når jeg sa "do not compute", så refererte jeg til logikken din. Logikken min er helt perfekt. Men når jeg sier at jeg ikke ønsker å gi dere noe bevis så er det du som er tunghørt, det er ikke jeg som mangler logikk. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Tenk om alle var like smarte som LonleyMan? Hvorfor kan ikke alle andre tro akkurat slik LonelyMan tror? Hvorfor kan ikke alle tenke akkurat slik han gjør? Uff så kjedelig når man er den eneste som har forstått noe, og ingen andre vil la seg overtale av tullet ditt. Slike kristne møter man daglig på. De er som regel ex-junkies eller har en form for psykisk svikt. 3 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Du bruker tredjeperson og førsteperson samtidig, dette kvalifiserer som sinnsykdom. Gjerne bagatelliser det, men det er en alvorlig ting. Endret 20. desember 2011 av LonelyMan 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Det er bare tapere her, å substituere diskusjon med bilder er taperaktivitet. Da mener jeg virkelig taper. Fra nå av registrerer jeg tapere i signaturen min slik at jeg husker hvem som er taper og hvem som er fornuftig. Endret 20. desember 2011 av LonelyMan 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 "Det er oppstått en slags sinnsyk kultur her inne hvor en snakker i tredjeperson, dette kan høres bagatellmessig ut, men det er sinnsykt." "Du bruker tredjeperson og førsteperson samtidig, dette kvalifiserer som sinnsykdom. Gjerne bagatelliser det, men det er en alvorlig ting." "Det er bare tapere her, å substituere diskusjon med bilder er taperaktivitet. Da mener jeg virkelig taper. Fra nå av registrerer jeg tapere i signaturen min slik at jeg husker hvem som er taper og hvem som er fornuftig." Det er noe alvorlig gærlig med alle vi sinnsyke tapere! Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det er bare tapere her, å substituere diskusjon med bilder er taperaktivitet. Da mener jeg virkelig taper. Fra nå av registrerer jeg tapere i signaturen min slik at jeg husker hvem som er taper og hvem som er fornuftig. Kan godt være at de er tapere, men det finnes likevel ingen Gud i den menneskelige-påfunn-betydningen av ordet. Disse gudene er så åpenbart funnet opp av oss mennesker. 2 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Det er bare tapere her, å substituere diskusjon med bilder er taperaktivitet. Da mener jeg virkelig taper. Fra nå av registrerer jeg tapere i signaturen min slik at jeg husker hvem som er taper og hvem som er fornuftig. Kan godt være at de er tapere, men det finnes likevel ingen Gud i den menneskelige-påfunn-betydningen av ordet. Disse gudene er så åpenbart funnet opp av oss mennesker. Når ble dette åpenbart? 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Du irriterer meg bare ved tanken av å prøve å sette meg i samme gruppe. Fortjener jeg ikke taperstatus i signaturen din? Du må jo selvfølgelig kvalifisere for det, jeg ser ikke at du forsøker å holde en diskusjon her, men det kan vel ikke holdes for taperaktivitet, med mindre du bevisst går inn for det. Det får jo tiden vise. 1 Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg var lenge usikker, men nå er det ganske tydelig at trådstarter bare troller. 3 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Du må jo selvfølgelig kvalifisere for det, jeg ser ikke at du forsøker å holde en diskusjon her, men det kan vel ikke holdes for taperaktivitet, med mindre du bevisst går inn for det. Det får jo tiden vise. Synes ikke du er så flink til det selv, med tanke på førstepost. Du sier bare at vi skal stole på deg, og det er det. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Du må jo selvfølgelig kvalifisere for det, jeg ser ikke at du forsøker å holde en diskusjon her, men det kan vel ikke holdes for taperaktivitet, med mindre du bevisst går inn for det. Det får jo tiden vise. Synes ikke du er så flink til det selv, med tanke på førstepost. Du sier bare at vi skal stole på deg, og det er det. Jeg kvoterer meg selv Men som sagt, stol ikke på meg ellers, for jeg er feilbarlig som alle andre Og om jeg ber deg om å stole på meg, så er det ikke fordi jeg ikke kan argumentere eller fremlegge bevis, men det er fordi jeg skjønner hvordan hjernen til folk her inne fungerer, jeg sparer meg masse arbeid. Jeg ønsker ikke å besvare de samme rekker med spørsmål som jeg selv har stilt meg. Jeg er på den måten rasjonell, jeg deler opp tiden min sparsommelig. Og med det så ønsker jeg nå å spare enda mer tid ved å la dere kaste bilder på hverandre. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg vil nå si at den som motarbeider et hvert forsøk på en diskusjon er LonelyMan. Han sier å ha bevis for Guds eksistens, men nekter å fortelle noen hva det er. Dette kommer i tillegg til personangrep, fornærmelser, uthenging av personer i signaturen sin, etc. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Stenges for opprydding.. Vi har religionsfrihet med ytringsrett her i landet, troll og andre uten saklige innlegg kan holde seg vekke fra slike diskusjoner.(brudd på Artikkel 18 i Menneskerettighetserklæringen) http://no.wikipedia.org/wiki/Religionsfrihet Admin. 2 Lenke til kommentar
404415 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Logikken min er helt perfekt. Men når jeg sier at jeg ikke ønsker å gi dere noe bevis så er det du som er tunghørt, det er ikke jeg som mangler logikk. Det vil ikke være nødvendig å gi meg noen bevis. Du har fortalt at jeg ikke vil forstå bevisene uansett. Så har jeg forstått deg riktig så har du bevis, som du kan tolke, som jeg ikke vil forstår, men du vil at jeg skal tro på det de beviser. Du kunne like godt ha fortalt meg at du liker skilpadder. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Men uansett... Det kommer en ny bibel om to tusen år. Den med navn "Ringenes Herre". Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hvis det finnes en gud så vinner han ingen respekt her i gården, jeg kunne aldri funnet på å tilbe en slik ond skapning, som nyter å utdele skuffelse på skuffelse. Da tilber jeg heller en ond diktator som utsletter folk, de har i det minste en unnskyldning for det onde de gjør. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg er den største kritikeren her inne på forumet, det går ikke an å bli mer kritisk enn hva jeg er. Overdrivelser er dere religiøse ihvertfall gode på, det er sikkert... Når jeg nå har konkludert med at Gud eksisterer, så må dere skjønne at jeg har bevis, faste bevis, som ikke involverer drømmer, syner, dagdrømmer, illusjoner, sansebedrag, fyllesyke, kokainmisbruk, psykologbesøk. Hadde du hatt et eneste bevis hadde du reist rundt og vist folk de bevisene, ikke sitter på dette forum og jugd rumpa av deg... Når jeg h ar konkludert nå, så har jeg rett, jeg har analysert åpenbaringene mine i snart 1 år. Jeg er ufeilbarlig (innen ett gitt spektrum om jeg får lov å si det ) Du burde antagelig vært mer kritisk av deg selv her tror jeg... For ikke har du et eneste bevis å legge frem (Jeg utfordrer deg til å komme meg dem), du juger så det renner av deg, du er selvgod, oppblåst og nedlatende og så innbiller du deg at vi, på det grunnlaget, skal TRO deg på ditt ord? Gjør oss uvitenheter heller en tjeneste og kom med disse bevisene.. Vi kan si at du har to dager på deg til det. Har du ikke fremlagt disse bevisene for din gud før fredag klokken 16.00 så konkluderer vi med at du ikke har noen. Påstander uten bevis kan som kjent avfeies uten bevis også og her har du god tid til å hoste opp bevisene sammen med den konklusjonen du har holdt på med i et år... Hvis ikke så tror ingen på deg ikke heretter.... Da er du det du fremstiller deg som, en selvgod, oppblåst og lettlurt gymbag uten troverdighet som folk med rette ikke stoler på. Så hva blir det til? Klokka tikker... 4 Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det er åpenbart at TS troller. Ingen kan ha bevis for gud, da det er et av kriteriene for gud/kristendommen. Man skal tro på gud. LonelyMan tror ikke på gud/jesus, han vet, ergo er han ikke kristen. Jeg foreslår at vi overser ham totalt. Det er ingen vits i å diskutere med ham. Han sitter og ler av alle som gidder å hisse seg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg