Gå til innhold

Gud eksisterer og han er glad i deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er den største kritikeren her inne på forumet, det går ikke an å bli mer kritisk enn hva jeg er. Når jeg nå har konkludert med at Gud eksisterer, så må dere skjønne at jeg har bevis, faste bevis, som ikke involverer drømmer, syner, dagdrømmer, illusjoner, sansebedrag, fyllesyke, kokainmisbruk, psykologbesøk.

Når jeg har konkludert nå, så har jeg rett, jeg har analysert åpenbaringene mine i snart 1 år. Jeg er ufeilbarlig (innen ett gitt spektrum om jeg får lov å si det :cool: )

Endret av LonelyMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er den største kritikeren her inne på forumet, det går ikke an å bli mer kritisk enn hva jeg er. Når jeg nå har konkludert med at Gud eksisterer, så må dere skjønne at jeg har bevis, faste bevis, som ikke involverer drømmer, syner, dagdrømmer, illusjoner, sansebedrag, fyllesyke, kokainmisbruk, psykologbesøk.

Når jeg har konkludert nå, så har jeg rett, jeg har analysert åpenbaringene mine i snart 1 år. Jeg er ufeilbarlig (innen ett gitt spektrum om jeg får lov å si det :cool: )

Analyserte du din egen forstand før du konkluderte? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

forstanden min er like reell som de fysiske bevisene.

Men altså, det er en ting folk må forstå her, det er ikke snakk om en lottogevinst, det er ikke snakk om en lykkehendelse i livet mitt, det er ikke snakk om føleri, jeg har en enorm mengde hendelser og bevis her som er utenfor enhver tvil. Men jeg ønsker som sagt ikke å legge frem noe, jeg vil ikke gjøre dette til en personsak. De fleste har evne til å tro selv, uten mine bevis.

Jeg vil selvsagt også si at jeg er jo dog ikke ufeilbarlig, men jeg sier det slik at folk skal forstå hvor seriøst jeg har analysert det.

Endret av LonelyMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Patrick123, før gud gav meg åpenbaringer hadde jeg fred og ro, som ateist, jeg gjorde mine hobbyer og levde livet godt. Tror du jeg bruker timer her på forumet å berette om Gud fordi jeg ønsker å få tomater kastet på meg av ett gjeng med folk fordi jeg liker det? Tenk om igjen. Jeg gjør dette utelukkende for Gud. Jeg gjør GUD en tjeneste, det er han som ønsker at dere skal søke han, ikke jeg.

Lenke til kommentar

Jeg vil selvsagt også si at jeg er jo dog ikke ufeilbarlig, men jeg sier det slik at folk skal forstå hvor seriøst jeg har analysert det.

Det hjelper ikke så mye er jeg redd. Jeg har ikke peiling på hvem du er eller hvorfor jeg skal tro på deg. For alt jeg vet så sitter du på lukket avdeling og sikler på en iPad.

Du kommer inn her og påstår at du er en kritisk tenker og er "kjempelogisk". Du har vel så og si fornærmet hele din målgruppe, og nå er du oppgitt over at folk ikke vil legge fra seg ideal du holder høyt (kritisk og logisk) og bare tar hva en tilfeldig fyr på et diskusjonsforum sier som en sannhet. Beklager, but do not compute.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det hjelper ikke så mye er jeg redd. Jeg har ikke peiling på hvem du er eller hvorfor jeg skal tro på deg. For alt jeg vet så sitter du på lukket avdeling og sikler på en iPad.

Du kommer inn her og påstår at du er en kritisk tenker og er "kjempelogisk". Du har vel så og si fornærmet hele din målgruppe, og nå er du oppgitt over at folk ikke vil legge fra seg ideal du holder høyt (kritisk og logisk) og bare tar hva en tilfeldig fyr på et diskusjonsforum sier som en sannhet. Beklager, but do not compute.

Om du kunne "compute" hele verden nøyaktig hver gang så hadde du vært flink. Men det kan du ikke. Det fins ikke noen matematisk formel for å forstå alt du ikke kan forstå.

Lenke til kommentar

Om du kunne "compute" hele verden nøyaktig hver gang så hadde du vært flink. Men det kan du ikke. Det fins ikke noen matematisk formel for å forstå alt du ikke kan forstå.

Hva er dette for noe da? Når alt feiler søk dekning i tåkeprat?

Er du hele verden?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt med denne nedlatende tonen, det er slitsomt å høre på. Jeg har ikke sagt jeg er hele verden, men der er ting i verden du ikke kan forstå, og bare fordi du ikke forstår det betyr ikke at det er noe feil med den andre enden.

Endret av LonelyMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...