Reg2000 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det som dog irriterer meg med Maxi er at han tilsynelatende ikke evner å sette annet enn tap-ins. Med en litt mindre god keeper hadde han hatt 2-3 mål idag. Han passer godt sammen med suarez. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Da ble det to i stolpen i denne kampen også, hehe. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det som dog irriterer meg med Maxi er at han tilsynelatende ikke evner å sette annet enn tap-ins. Med en litt mindre god keeper hadde han hatt 2-3 mål idag. Han passer godt sammen med suarez. Her snakker vi 3. valget til QPR. Hvem skulle vært i mål? Jamtfall? 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det som dog irriterer meg med Maxi er at han tilsynelatende ikke evner å sette annet enn tap-ins. Med en litt mindre god keeper hadde han hatt 2-3 mål idag. Han passer godt sammen med suarez. Her snakker vi 3. valget til QPR. Hvem skulle vært i mål? Jamtfall? Hvor han er i rekken spiller ingen rolle. De redningene han gjør er det klasse over idag. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Javel. Med unntak av reaksjonsredningen på strek er jeg ikke spesielt overbevist over de to andre avslutningene til Maxi. Spesielt der han skyter *rett* på keeper. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Deilig med seier i dag. Mye spolerte sjanser, men det viktigste var 3 poeng. Men du, kloffsk? Hva er greia med deg egentlig? Du har bilde av Neville, men det virker som om du er Liverpool-supporter? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Synes og maxi var svak idag. 5! avsluttinger på mål hadde han. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Må si kjøpene til Dalglish har vist seg å være jevnt over dårlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Svakt å ha 15+ cornere og så få av de blir til reele sjanser. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 godt det ble 3 poeng men sløser mye med sjangser. Trenger en spiss som kan score mål, en som scorer mål på bestilling Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 godt det ble 3 poeng men sløser mye med sjangser. Trenger en spiss som kan score mål, en som scorer mål på bestilling Ah. Er det det Liverpool trenger! Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Synes jevnt over at begge lag så ut som de spilte på halv maskin. Fint resultat på en svak dag, dette var en kamp vi nok kunne kastet bort 2p på. Deilig med seier på Anfield igjen! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Må si kjøpene til Dalglish har vist seg å være jevnt over dårlige. Suarez, Enrique, Bellamy og Adam har alle levert bra. Henderson har vært ujevn, mens Carroll og Downing har vært svake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Henderson viser bedre takter for hver kamp også. Carroll og Downing må nok per dags dato sees som bomkjøp. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Suarez skulle jeg gjerne vært foruten, men han er en god fotballspiller. Adam har levert helt middels, mens Bellamy har vært god og Enrique strålende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg synes da ikke Suárez var så ille med faktene sine i dag? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det frisparket på 18m så da ut til å være en helt latterlig dive? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Svakt å ha 15+ cornere og så få av de blir til reele sjanser. Det er vel ikke noe nytt. Vi har vært elendige på cornere ganske lenge. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Jeg synes da ikke Suárez var så ille med faktene sine i dag? Tenkte jeg skulle skrive det samme. Situasjonen Kloffsk sikter til, kan jeg ikke ta igjenn i farten. Det som plager meg var at han gestulerte fram en corner som helt klart ikke var vår, men det ordnet dommeren opp i selv. Hvordan skal man egentlig fremme fair play når vi skal ha den spill til fløyta går dritten. Om det er helt på slutten av en kamp, for å hale tid, så greit nok. Men blås når folk ligger skadet, faen så dumt. Kenny har mye å gripe fatt i, jeg holder ham ansvarlig, så kan folk klage på Suarez og Carroll så mye de vil for meg. Å Benke Carroll gjennom hele kampen var helt feil. Vil skulle startet ultra offansivt å avgjort denne i første omgang. Spesielt med tanke på at vi ikke hadde vunnet hjemme på evigheter, QPR for pokker............ Jeg er rimelig skuffa over Kenny så langt i år. Vi hadde en liten opptur med City og Chelsea, men forsetter i samme sporet mot drittlaga. Edit: Kjenner jeg sitter veldig med samme følelser som etter seieren mot Wolver. Endret 10. desember 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Så dette var en meh-seier? Kanskje like greit at jeg ikke fikk sett den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå