Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å falle e' noe alle gjør, før de lærer å fly

Anbefalte innlegg

Enig med tittelen? Jeg hadde ei rundt lillefingeren på en lokal nattklubb. Hun klinte med meg og siklet på meg med andre kroppsdeler enn den man vanligvis sikler med. Likevel ble hun med en douche hjem fordi jeg ikke tok nok, ergo ikke var badboy nok. Hvor ofte må denne jenten lære å falle før hun lærer å fly(Vaular), rent metaforisk sett?

NB: Postet denne i seksualitet først, men tenkte den kanskje hørte mer hjemme hos samlivs-sjeler i etterkant...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du fikk med henne hjem etter at douchebaggen hadde tømt og kost seg i henne? Hvor er kravene dine, gutt?

Som om jenter ikke har hatt sex med andre gutter før

Klart det, men er jo en vesentlig forskjell når hun ditcha deg noen dager før for å bli med en annen hjem. Det er vel bare prinsipper, og vi er alle forskjellige heldigvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så du fikk med henne hjem etter at douchebaggen hadde tømt og kost seg i henne? Hvor er kravene dine, gutt?

Vet ikke om dette var sarkasme, men for mitt vedkommende traff denne mål. Fikk frysninger av å lese det. Skittent er det eneste ordet jeg klarer å beskrive dette med. Er så glad den ene gangen jeg mistet dømmekraften helt var det med en jomfru.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...