Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å falle e' noe alle gjør, før de lærer å fly


Jambimaster

Anbefalte innlegg

Enig med tittelen? Jeg hadde ei rundt lillefingeren på en lokal nattklubb. Hun klinte med meg og siklet på meg med andre kroppsdeler enn den man vanligvis sikler med. Likevel ble hun med en douche hjem fordi jeg ikke tok nok, ergo ikke var badboy nok. Hvor ofte må denne jenten lære å falle før hun lærer å fly(Vaular), rent metaforisk sett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med tittelen? Jeg hadde ei rundt lillefingeren på en lokal nattklubb. Hun klinte med meg og siklet på meg med andre kroppsdeler enn den man vanligvis sikler med. Likevel ble hun med en douche hjem fordi jeg ikke tok nok, ergo ikke var badboy nok. Hvor ofte må denne jenten lære å falle før hun lærer å fly(Vaular), rent metaforisk sett?

 

Høres mer ut som det var du som falt, og ikke henne.

 

Hvis du ville ha henne med hjemme måtte du jobbe litt. Du sier jo selv at du hadde henne rundt lillefingeren.

 

Hun var ute etter sex, du var ikke med på leken. Eller du gjorde ikke nok. Så hun fant noen andre som var med på leken.

Lenke til kommentar

Beklager, folkens! Den forrige var en fyllemelding i emosjonell tilstand. Traff denne damen på byen i kveld og, nå er alt heeelt ok!:D Takk til dere som kom med råd, innenfor både seksualitet og samliv. Det ordnet seg til slutt;)

Ekstra cred til Toth som hadde mest rett angående dette forholdet. Hilsen lykkelige Jambi!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...