Jambimaster Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Enig med tittelen? Jeg hadde ei rundt lillefingeren på en lokal nattklubb. Hun klinte med meg og siklet på meg med andre kroppsdeler enn den man vanligvis sikler med. Likevel ble hun med en douche hjem fordi jeg ikke tok nok, ergo ikke var badboy nok. Hvor ofte må denne jenten lære å falle før hun lærer å fly(Vaular), rent metaforisk sett? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kanskje hun kun var ute etter en ting, og heller ville være med han på den ene tingen? Eller kanskje hun trodde du ville noe mer enn den kvelden, og hun ikke var interessert i mer. Tyder vel kanskje på at du ikke hadde henne rundt lillefingeren. 2 Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Likevel ble hun med en douche hjem fordi jeg ikke tok nok, ergo ikke var badboy nok. Hvor ofte må denne jenten lære å falle før hun lærer å fly(Vaular), rent metaforisk sett? Høres ut som om det er du som må lære å fly... 5 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Enig med tittelen? Jeg hadde ei rundt lillefingeren på en lokal nattklubb. Hun klinte med meg og siklet på meg med andre kroppsdeler enn den man vanligvis sikler med. Likevel ble hun med en douche hjem fordi jeg ikke tok nok, ergo ikke var badboy nok. Hvor ofte må denne jenten lære å falle før hun lærer å fly(Vaular), rent metaforisk sett? Høres mer ut som det var du som falt, og ikke henne. Hvis du ville ha henne med hjemme måtte du jobbe litt. Du sier jo selv at du hadde henne rundt lillefingeren. Hun var ute etter sex, du var ikke med på leken. Eller du gjorde ikke nok. Så hun fant noen andre som var med på leken. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 At en jente roter med deg, betyr strengt talt ikke at du kommer til å dyppe laksen din senere. Jenter roter ofte med andre gutter kun for å få bekreftelse. Om du ikke aktivt gjør noe for å "beholde" jenta på et utested, pleier ofte det som skjedde med deg å skje. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 The secret to flying is simply to fall to the ground, but get distracted right before you hit it. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Beklager, folkens! Den forrige var en fyllemelding i emosjonell tilstand. Traff denne damen på byen i kveld og, nå er alt heeelt ok! Takk til dere som kom med råd, innenfor både seksualitet og samliv. Det ordnet seg til slutt;) Ekstra cred til Toth som hadde mest rett angående dette forholdet. Hilsen lykkelige Jambi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg