Maprixx Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hallo da skal jeg arrangere lan/data treff, og jeg skal kjøpe meg men et/noen ip kameraer. Har sett litt på dealextreme.com, og har sett på noen kameraer der. Vi tjener ikke så mye penger på lanet, så det er derfor vi kjører kameraer med minimal pris. Tilbake til spørsmålet mitt, hvordan kan jeg få en 24/7 live sending inn på nettsiden min? Lager den selv, med html css. Kan html og css godt, men er ikke så godt kjente med andre språk, men det kan vell ikke være så vannskelig? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Spørsmålet er vel mer overvåking osv... hva de på lanet syns om dette. Lenke til kommentar
Maprixx Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 De på lanet vil bli klar over at de vil bli sendt live ut på nett, da det står på biletten. Og nei det skal ikke brukes til overvåkning. Men en live stream, sånn at alle kan se hvordan det er der Lenke til kommentar
Maprixx Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Hvem programmer kan jeg bruke? har sett litt på VLC (Media player) Men støtter de ip kameraer? Er også viktig at ikke bilde oppdateres etter 1 minutt. Vil ha live stream Lenke til kommentar
Maprixx Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Bumper litt i tråden, og spørsmålet mitt. Trenger virkelig svar Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Det er bare å kjøpe et Ip-kamera og sette opp en ftp-protokoll som følger med kameraet, så kan du gi brukere passord for og logge inn, du kan lage forskjellige grupper etc. hvis du vil ha en viss kontroll. Ser at NetShop har flere greie kameraer, for eksempel dette søker du på Overvåkningskamera finner du massevis Endret 10. desember 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Maprixx Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Det er bare å kjøpe et Ip-kamera og sette opp en ftp-protokoll som følger med kameraet, så kan du gi brukere passord for og logge inn, du kan lage forskjellige grupper etc. hvis du vil ha en viss kontroll. Ser at NetShop har flere greie kameraer, for eksempel dette søker du på Overvåkningskamera finner du massevis Takker for svaret ditt, men må ha kriterier til kameraet, vet du om det freezer eller hakker under streaming? Litt kjedelig hvis det gjør det... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det hele er avhengig av pc'en og linja, du kan streame i 30fps med en oppløsning på 640x480. Hadde et par Ip-kameraer før til overvåkning, fungerte helt greit, det var litt hakking siden jeg hadde kun 15 fps. Lenke til kommentar
Maprixx Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Det hele er avhengig av pc'en og linja, du kan streame i 30fps med en oppløsning på 640x480. Hadde et par Ip-kameraer før til overvåkning, fungerte helt greit, det var litt hakking siden jeg hadde kun 15 fps. Hva med dette kamerat da? http://www.dealextreme.com/p/standalone-ip-wireless-wifi-lan-camera-with-night-vision-and-pan-tilt-motors-26358 Mange som sier at det er et av de beste til den prisen? Linja vår er på 1/gb og pc'en har 4 gig ram (Kanskje 8) Lenke til kommentar
Maprixx Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Bumber for å få svar Lenke til kommentar
galedali Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har to av disse som du linker til fra dealextreme, Pluss med disse er spesielt nightvision som er godt,enkelt å få de opp på nett og motorfunskjonene som fungere perfekt! Minuset er ihvertfall de jeg fikk at de ikke finnes i 3 partsprogramvare og du må prøve å feile litt for hvilke program som skal styre de. Jeg valgte isteden d-link 2121 trådløsecams da disse var litt mer ut av esken for den bruken jeg satte de opp. disse er noe dyrere , mangler motorkontrollen men er mer allround gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå