om-live2012 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) selv om jeg er født i irak, og bodd der i 10 år, så viste jeg aldri at jeg skulle bli så brunn på så kort tid, jg starte i forrige uke, med 5 minutter, andre dagen gikk jeg opp til 10 min og tredje dagen 15 min.. også begynte jeg å ta hver tredje dag, i alt så har jeg sole meg 1t og ca 10 min i løpet av 10 dager.. og jeg vil faktisk ikke bli brunnere enn det, det er perfekt sånn! jeg blir faktisk brunn i løpet av 10 varme sommerdager, og jeg blir aldri solbrent, men med en gang sommeren er over, så blir jeg bleik igjen, så jeg lurer på hvordan kan jeg beholde denne fargen som jeg har nå uten å måte ta solarium så mye som hver tredje dag.. vil jeg beholde fargen hvis jeg tar solarium, ca 25-35 min bare en gang i uka. og spise betakaroten ved siden.. altså jeg vil ikke bli brunnere, det er så perfect sånn og jeg er redd for solarium, har hørt og vet at det kan øke risikoen for hudkreft, derfor vil jeg bruke det så litte som mulig Endret 10. desember 2011 av om-live2012 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kul historie, bror. Fortell meg mer. 9 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 I ditt tilfelle er det sinnet jeg hadde vært bekymret for, ikke mulighetene for hudkreft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Si walla! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Aldri sett en bleik iraker før jeg men.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Du vil vedlikeholde fargen fint ved å sole deg i rundt 20-30 min en gang i uka ja Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 om du er villig til å ta deg en heftig engangsinnsats kan du sikkert tatovere deg i en passelig tone av beige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå