chlehre Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Lundefugl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Standard kan jo være bra den og. Kanskje litt mørk over ryggen. Ett lite kutt til venstre for mer ballanse i bildet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Flott fugel i et vakkert lys Litt mørk og gjenngrodd på ryggen, men ellers bra. Enig i at et lite kutt til venstre ville gjort kompet litt strammere og bedre Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Flott dette bilde, men støtter de under som mener kutt på v. s. og lysna litt over ryggen. Heldig dere som kan fotografere så fine fugler. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Flot positur - god opmærksom kontakt med modellen - gode farver og skarphed. Kompositionen noget ude af balance - her ville jeg vælge et stort klip i venstre side så jeg nærmede mig et kvadratisk format. Lenke til kommentar
chlehre Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 der var en crop ute, Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg