kwah Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hva synes dere om dette bildet? 5 Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hmm... folk som gir seg selv den diagnosen er uansett ute etter selvmedlidenhet. Rart folk blir drittsekk mot sånne!??! Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hmm... folk som gir seg selv den diagnosen er uansett ute etter selvmedlidenhet. Kan du utdype hva du mener med det? Du skriver jo folk, dvs du mener alle som får den diagnosen. Eller mener du de som tror de har den? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hmm... folk som gir seg selv den diagnosen er uansett ute etter selvmedlidenhet. Kan du utdype hva du mener med det? Du skriver jo folk, dvs du mener alle som får den diagnosen. Eller mener du de som tror de har den? Folk som selvdiagnoserer seg selv ja. Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er forsåvidt veldig enig i det som blir sagt, ser også i skolen hvor jævli grinete de der deprimerte ungene blir, ikke bare er det ingen som liker de, de gjør alt for å ikke bli likt. Sier vi samler alle grinunger på grineskoler, der de har spesialutdannete lærere med master innen trøste teknikker. så kan de som tåler en ørefik få juling når de gjør noe galt. 2 Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 De som blir mobba på skolen er uansett psykisk svake og godtar det. Det er mye de kan gjøre for å unngå å bli det! MYE! Men psykologer fortsetter å trøste dem og snakke piss til dem. Mennesker skiller seg ikke fra dyr på denne måten, dyr vil gå etter de som er svak, og vi mennesker gjør det samme. Ihvertfall noen! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 George Carlin <3 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 De som blir mobba på skolen er uansett psykisk svake og godtar det. Det er mye de kan gjøre for å unngå å bli det! MYE! Hva kan de gjøre? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hmm... folk som gir seg selv den diagnosen er uansett ute etter selvmedlidenhet. Rart folk blir drittsekk mot sånne!??! For det første: Alle som opplever nedstemthet er egentlig kun ute etter selvmedlidenhet? Drøy påstand du skal slite godt med å underbygge. Flertallet av deprimerte personer jeg har snakket med ønsker overhodet ikke medlidenhet - det mener de nemlig at de ikke fortjener fordi de, i sine egne øyne, er så lite verdt. For det andre: At man kan bli lei folk som er mye negative kan jeg godt forstå, men at man "blir drittsekk" mot dem har jeg null forståelse for. Det er faktisk lov å bare trekke seg unna og la personer man ikke liker være i fred. De som blir mobba på skolen er uansett psykisk svake og godtar det. Det er mye de kan gjøre for å unngå å bli det! MYE! Men psykologer fortsetter å trøste dem og snakke piss til dem. Mennesker skiller seg ikke fra dyr på denne måten, dyr vil gå etter de som er svak, og vi mennesker gjør det samme. Ihvertfall noen! Det kan godt være de er mer sårbare/"psykisk svake" enn gjennomsnittet, en sårbarhet som kan komme av mange ting (psykisk lidelse, hjemmeforhold, etc.), men det gjør det da fortsatt ikke greit å gå etter dem. Hm, jeg er litt sulten. Tror jeg skal slå ned en puslete fyr på Burgerking, eller kanskje en rullestolbruker, og stjele maten hans. Følger jeg din argumentasjon må jo det være ok siden det er det som skjer i dyreverdenen. Survival of the fittest, right? Ellers viser det seg jo ofte at de som er hovedpersonene bak mobbingen ikke akkurat er psykisk velfungerende individer selv - deres sårbarhet kommer bare til uttrykk på en annen måte. Ser ellers du har inngående behandling av hvordan psykologisk behandling foregår. Da burde du ha fått med deg at det i mobbesaker både jobbes med å få bukt med mobbingen, men også å gjøre personen mer kapabel til å håndtere erting/mobbing. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå