Krismeko Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det lille huset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Idyllisk med denne gamle koia med de varme fine tømmerveggene mot den kalde hvite snøen. Litt trangt oppe. Liker å ha litt mer over hovedmotivet enn under for å skape en slags fot motivet står på. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Idyllisk motiv med fin glød i fargene. Litt trangt både oppe og nede, og selve huset ble litt for sentrert. Her ville jeg kuttet midt mellom husveggen og skigarden til venstre Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det var tider det! Flott bilde som bør sees i det store formatet. Vakker glød i den gamle tømmerveggen som gir fin varme mot det kalde. Litt trangt i toppen, ellers meget bra. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvis du holder meget af huset, ja så er det et fint billede Kristin - for mig som ikke har følelserne med her ,blev det lidt trangt i beskæringen og taget ud af en større sammenhæng - håber du forstår, hvad jeg mener :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg