krizkriz Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Var på julebord på et hotell og hang fra meg jakken i garderoben. Jeg trodde den var bevoktet, men når jeg skulle hente jakken min var den borte... Var visst ingen som bevoktet garderoben allikevel. I lommene lå bilnøkler, mobil og lommebok da jeg ikke hadde plass i dressen min til dette. Er dette noe hoteller må erstatte, eller er det min egen feil? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hadde det vært en betjent garderobe ja, ubetjent nei. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Regner med du har sperret både telefon, kort og evt. kontaktet forsikringsselskapet anngående at du har en bilnøkkel på frifot. Dersom den som har tatt jakken din "stjeler" bilen din, vil du slite med å få noe igjen fra forsikringselskapet da du har "gitt" den til tyven. :\ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Alle utesteder/hoteller som har garderobe har en regel om at de er erstatningsansvarlige kun når den betjent. Videre skal en betjent garderobe være betjent til en enhver tid under åpningstiden eller den tid garderoben er tilgjengelig for gjester. Er ikke garderoben betjent når du henger fra deg jakken, er den ikke betjent. Du har da hengt fra deg jakken på eget ansvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå