jevli Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei & hå Bilen min (Toyota Corolla 96mod) "jager" på tomgangen når bilen er kald. Dvs den veksler mellom lavt (nesten kvelende for motoren) og litt høyere turtall. Hva kan være galt? Er langt fra noen bilekspert men kan skru litt, har fikset diverse andre småting i motoren så Noen tips? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hvilken farge er det på bilen? Lenke til kommentar
jevli Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Rød.. Noen andre? Endret 9. desember 2011 av bondegutt1 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Noen som vet? Har søkt rundt men klarer ikke finne noe som hjelper Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Enklere om du sier hvilken motor du har. Siden den bare oppfører seg slik på kald motor og tomgang ville jeg sjekket to ting. Tomgangsregulator og kaldstartsdyse. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Her stopper motorkunnskapene mine forlengst. Men det er altså 1.3L xli om det er det du mener? Hvordan går jeg fram for å sjekke disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå