HKRoed Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei! Har kjøpt denne brukt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr og leser at jeg må innstallere SMC Barricade Print Server Monitor som skal ligge på CD'rommen. Jeg fikk ikke med denne CD'n, og har lett på SMC's sine sider uten å finne det. For jeg trenger vel det med Win XP? Noen som vet om det ligger på nettet? Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har du sjekket www.smc.com ? :-? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Har du sjekket www.smc.com ? :-? Leste du mere enn overskriften? Lenke til kommentar
knut Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 smc 7004abr download Jeg vil anbefalle deg å legge inn win2000 driveren og ikke bruke guiden for å legge det til i xp da det funker bedre med driveren. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 smc 7004abr downloadJeg vil anbefalle deg å legge inn win2000 driveren og ikke bruke guiden for å legge det til i xp da det funker bedre med driveren. Øøø? Hva mente du her? Du vil jeg skal legge inn Win2000 driveren da den er bedre enn WinXP driveren? På den siden du refererte til, skal jeg vel laste ned "Printer Utility"? Lenke til kommentar
knut Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Øøø? Hva mente du her? Du vil jeg skal legge inn Win2000 driveren da den er bedre enn WinXP driveren? På den siden du refererte til, skal jeg vel laste ned "Printer Utility"? Ja jeg mener at du skal legge inn win2000 printer utilityen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå