Nilsen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vil du gjøre PC-en din kvassere bør du ta en titt i dagens luke. Konkurranse: Julekalender 2011 –luke 10 Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har ikke fått det helt med meg, men når trekkes vinnerene? Regner med at det trekkes hver 5. dag på grunn av forrige trekning, eller tar jeg helt feil? Uansett, lykke til! 1 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har ikke fått det helt med meg, men når trekkes vinnerene? Regner med at det trekkes hver 5. dag på grunn av forrige trekning, eller tar jeg helt feil?Uansett, lykke til! vær mandag tror jeg det var Lenke til kommentar
Ares Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vinnerne blir ialefall annonsert hver mandag! Regner med de trekkes da også, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
TheAspired Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 æsj, klarte trykke feil på spørsmål 1. jeg som viste svaret og alt :c jaja, er vell meint att jeg ikke skal vinne noen ssd Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Og jeg greide å trykke feil på spm 2... faen og Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Var litt usikker på om jeg skulle delta i denne. Svarene var ganske åpenbare Fant ut at man aldri kan få for mange SSDer, så om jeg vinner denne får laptoppen en oppgradering, og da går SSDen dens (Barefoot 32GB) videre i julepresang til en heldig venn eller familiemedlem Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Seriøst gutta, les? "Kalenderluken er åpen fra klokken 00.01 til 23.59 i dag. Vinnerne av konkurransene blir offentliggjort i en egen artikkel mandag neste uke." Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Seriøst gutta, les? "Kalenderluken er åpen fra klokken 00.01 til 23.59 i dag. Vinnerne av konkurransene blir offentliggjort i en egen artikkel mandag neste uke." woops.. Gikk visst litt fort der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå