Spillredaksjonen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Sjekk hva du kan vinne i dag. Les hele saken Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Det er liten mulighet for spørsmål nummer 2 har ikke riktig alternativ, med mindre det er spørsmål som krever mer research, hmm. Endret 9. desember 2011 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
Lakenes_Konge Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg tror heller ikke at et av svaralternativene er riktig på spørsmål to...jaja bra premie ihvertfall;) Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Feil folks, alle 3 alternativene på spørsmål 2 tilhører samme firma Hvis dere skal google, ikke bare ta google og sjekk en side uten og i det minste skumlese Veldig enkelt, en fin julegave til pappa! Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Veldig fin premie. Hadde ikke hatt noe imot å vinne den . Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg tror heller ikke at et av svaralternativene er riktig på spørsmål to...jaja bra premie ihvertfall;) Da tror jeg du må lese spørsmålet en gang til :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå