Veritias Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 When you wish upon a star Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Grei skarphet og detalj-gjengivelse. Fikk ikke så mye julefølelse og innholdsmessig ikke så interessant. Lenke til kommentar
Veritias Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Takk for kritikk! Men er da også mange bilder som ikke har noe spesifikt innhold foruten at det ser pent ut! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Takk for kritikk! Men er da også mange bilder som ikke har noe spesifikt innhold foruten at det ser pent ut! Ja, det har du rett i, men jeg tenkte ikke innhold i form av noen historie. Jeg fant bare ikke så mye som fanget min interesse. Lenke til kommentar
Veritias Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Ah, skjønner! Hva kunne vært med i bildet for å gjøre det mer interessant for eksempel? Så jeg vet hva jeg evt. kan lete etter neste gang? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ah, skjønner! Hva kunne vært med i bildet for å gjøre det mer interessant for eksempel? Så jeg vet hva jeg evt. kan lete etter neste gang? Selv om du har lagt det under kategorien "arkitektur" får man litt følelse av et gatefotografi. Mennesker i en eller annen positur eller gjøren og laden kunne vært interessant. Lenke til kommentar
Veritias Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Du har helt korrekt, det skulle være gatefotograferings-kategorien denne skulle ligge i. Tenkte byfotografering når jeg la det ut, men kunne ikke finne det så tok arkitektur da det er bygninger i byen, hehe. Har rettet dette opp nå. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fungerer greit som gatefotografi. Men noen mennesker i bildet ville løftet motivet en god del. Jeg ville også ha klonet vekk de lyse vinduene oppe i venstre kant. Skjønne at de tilhører en byggning, men her blir de liksom hengende i "løse lufta" Lenke til kommentar
Veritias Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Hehe, liker ikke å redigere for mye på bilder, da er man på en farlig vei! Kunne kanskje økt eksponeringen noe slik at man kanskje så bygningen tydeligere. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Velkommen til Digit. Gode linjer i dit gademotiv,blev nok lidt ordinært i mine øjne. Når du øger kontrasten i dit natbillede som her, får du udbrændte partier i både de mørke og i de lyse områder - alternativt er din eksponering ikke særlig gennemtænkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg