Thor. Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kjøpte meg en oppgradering for en måneds tid siden. Denne bestod av følgende: http://www.mpx.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1020392&su=8478CED3-4436-4BBF-8FB1-610CF99BFECD I tillegg har jeg: Cooler master storm sniper (med 3x200mm vifter og 2x120mm) 4 harddisker der en er SSD Etter en stund har jeg begynt å finne problemer og feil som irriterer. Maskinen fungerer og er så stabil som man kan forvente. Jeg formaterte for en ukes tid siden og gikk på Asus sine sider og hentet nyeste drivere og programvare. Så alt av drivere er oppdatert og nytt. Allikevel skjer det merkelige ting her og der. Når jeg setter maskinen i ventemodus fortsetter viftene å rotere, men på et minimums turtall. Slik kan de fortsette hele natta. Dette gjelder kun viftene som styres av viftereguleringen på kabinettet. Jeg får hele tiden (flere ganger for timen) meldingen "lydenhet koblet fra" og sekundet etterpå er den plutselig koblet til igjen. Når dette skjer halveres gjerne volumet, vet ikke om volumet justeres ned på ale programmer eller om det kun skjer i Spotify. Meldingen dukker også opp når alle lydkontakter bak og forran på kabinettet er tatt ut, bruker i perioder lyd kun via USB enheter. Ofte, ikke alltid, så skjer det samme (volumet halveres). Bare at det skjer når jeg setter inn eller tar ut en USB enhet (minnepenn eller lignende). Ellers så er det endel temperatursensorer som jeg tror har klikka litt.. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne så jeg lurer på hva dere vil råde meg til å gjøre. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Det viste seg at HDMI signal-forsterkeren jeg bruker for å få lang nok kabel til tv sendte strøm inn i pc når jeg brukte strømadapteret. Tror HDMI på skjermkortet leverer strøm nok til at adapteret skal klare seg uten den ekstra forsyningen, så jeg tok den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå