jarle-60 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Grått Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Enig at det er grått, dybdevirkningen er jo fin. Veien blir litt for mye midtstillt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 En fortettet og flott stemning i bildet... Liker dette veldig godt Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Dette bilde likte jeg en fin komposisjon, syntes det passer bra med midtstillingen av veien her, ser ikke noen annen mte å gjøre det på Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du glemt at fortælle at vi er ved låtefossen kort før Odda i hardanger :-) Dramatisk billede, men lidt gråt. Kan se i histogrammet at du har plads til at lukke lidt op for lyset. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kjempeflott dette. Savner kansje litt kontrast og struktur. Stenene i brua ber jo om det Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Takker for alle komentarene. Min mening var å få bildet mest mulig natutro , noe som tilsier et grått bilde som det er når det det regner på vestlandet.Så det å øke kontrast osv for å få mer skarphet blir helt galt i mine øyne på dette bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg