coyoteulf Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) AP-religiøse er like ille som FrP-religiøse og folk som påstår at det å stemme AP betyr at man ikke har tankegang og det å stemme FrP er å "tenke selvstendige tanker" og dermed sett lyset er kanskje enda verre enn "politisk korrekte sauer". Javel, igjen sier jeg at det er interessant at man føler det slik. For jeg opplever at de som stemmer borgerlig gjør det fordi at de har tenkt noen selvstendige tanker rundt hvorfor de stemmer slik. Jeg tar standpunkt til en sak uavhengig om hva mitt parti føler om saken. Men oftest så er mine meninger sammenfallende med mitt parti (Høyre). Av og til er det mer mot Frp, og av og til er det til og med sammenfallende med SV og Ap. Og da sier jeg dette. Det min oppfatning er om mange Ap-velgere er at de kun baserer sin argumentasjon på om Ap er enig eller ikke. Er Ap for, er de for. Er Ap mot, er de mot. Det er min personlige oppfatning og mening. Du kan være uenig, men det gir deg ikke rett. Endret 10. desember 2011 av coyoteulf 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det bildet der er en flott eksemplifisering av det mennesklige egoet, og hvorfor det mennesklige egoet ødelegger mye for menneskeheten: Skråsikkerhet på at en selv er et intelligent og tenkende individ, mens alle andre uten sammenfallende ideer er sauer. ... Jeg er fristet til å spørre om Coyoteulf er kristen... Lenke til kommentar
kwah Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 tror jeg er forholdsvis enig, AP er egentlig det partiet med færrest medlemmer :P Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Men kjem det ein journalist inn døra og skal intervjue meg om livet mitt, ja, då får ho gjerne trekant-auge, stirer kjenslevart på meg og gler seg til å høyre om det vonde eg har opplevd i livet sidan eg lever saman med ein annan fyr. Eg øydelegg heile stemninga om eg seier at eg har det bra og er meir opptatt av andre ting akkurat no.I norske medium er det forresten slik at dei snille, det er dei som har det vondt, eller som høyrer til ein minoritet, eller som er på venstresida. Dei slemme tener (for mykje) pengar eller er som dei fleste andre. Dei som gjer noko gale, er snille, for dei er uskuldige offer for samfunnet, og me som meiner at dei burde slutte med det, er slemme sidan me ikkje tolar at folk gjer seg sjølv og andre vondt.Sjølv er eg på høgresida, men fell inn i rubrikken homofil. Det gjer at det blir kluss i skjemaet over snill og slem i hovudet til journalistane. http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article2618585.ece Lenke til kommentar
fenele Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er alltid AP folk som slenger dritt mot høyresiden. Haha. Både du og TS beviser jo at dere tar feil. :!: cba diskutere dette med deg da du clearly ikke vet hva du snakker om. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Men kjem det ein journalist inn døra og skal intervjue meg om livet mitt, ja, då får ho gjerne trekant-auge, stirer kjenslevart på meg og gler seg til å høyre om det vonde eg har opplevd i livet sidan eg lever saman med ein annan fyr. Eg øydelegg heile stemninga om eg seier at eg har det bra og er meir opptatt av andre ting akkurat no.I norske medium er det forresten slik at dei snille, det er dei som har det vondt, eller som høyrer til ein minoritet, eller som er på venstresida. Dei slemme tener (for mykje) pengar eller er som dei fleste andre. Dei som gjer noko gale, er snille, for dei er uskuldige offer for samfunnet, og me som meiner at dei burde slutte med det, er slemme sidan me ikkje tolar at folk gjer seg sjølv og andre vondt.Sjølv er eg på høgresida, men fell inn i rubrikken homofil. Det gjer at det blir kluss i skjemaet over snill og slem i hovudet til journalistane. http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article2618585.ece Eg lo Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er verre med Høire-ekstremistene. Det værste må vel vere det som er definært som venstre-esktreme, da disse støtter væpnet revolusjon. Begrepet kommunisme brukes oftest om ideologier som har et klasseløst samfunn som fremtidig mål, selv om det er store skiller mellom forskjellige kommunistiske retninger i synet på om hvordan et slikt samfunn bør organiseres. Et av hovedskillene mellom sosial-demokrater og kommunister er at sistnevnte oftest ser en omstyrtning av nåværende samfunn gjennom en revolusjon som nødvendighet og uunngåelig, mens førstnevnte anerkjenner muligheten for gradvise reformer. (Såkalt «evolusjon fremfor revolusjon».) Derfor kan distinksjonen mellom kommunister og sosialdemokrater illustreres ved begrepene revolusjonære og reformister. http://no.wikipedia.org/wiki/Kommunisme#Sosialisme.2C_kapitalisme_og_frigj.C3.B8ring Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sjølvsagt er Arbeiderpartiet religiøse, dei er reine sekta. Knapt noko sekt kjend i Noreg - ikkje eingong Jehovas vitner - handevar sine bod så resolutt, knallhardt og konsekvent som Arbeiderpartiet: 1. Du skal ikkje han andre gudar enn det heilage norske arbeiderparti. 2. Du skal ikkje gjera deg noko bilete av partiet - for det biletet skal makteliten forma. 3. Du skal ikkje misbruka makt, for det tilligg partiet sine leiarar. 4. Kom i hug 1. mai, landsmøtet, partiet sin stiftingsdag og landsmor Brundtland sin fødingsdag, så du held dei heilage og ukrenkjelege. 5. Heidra Einar Gerhardsen, Trygve Bratteli, Gro Harlem Brundtland og Jens Stoltenberg, så skal det gå deg vel og du skal få leva lenge i partiet. 6. Du skal ikkje slå i hel andre enn dei som hindrar makteliten i å nå måla sine. 7. Du skal ikkje driva hor med andre tankar enn dei pattileiinga gjev deg. 8. Du skal ikkje stela, så lenge ikkje makteliten i partiet bed deg om det i den gode saka si teneste. 9. Du skal ikkje lyga når du ikkje gjer det for å gagna makteliten og måla til gruppa. 10. Du skal ikkje trå etter ein plass i makthierakiet, for det får du om du tru er lydig desse boda og det tener makteliten. "Arbeiderpartiet er ingen søndagsskole" hevda Haakon Lie i si tid, og han hadde heilt rett. I ein nomral sundagsskule møter du nemleg (om du lyder etter) ein kjærleg Gud. Omgrepet "kjærleik" har ingen plass i arbeiderpartireligionen, der er rettesnora "kva gangar meg, mitt og mine". Du finn ikkje eit einaste mennskje i Arbeiderpartiet som både greier tenkja ut si eiga meining og å stå for henne. Det har vore nokre innom partiet som kunne båe delar - og dei har VELDIG FORT funne vegen ut att. Derimot meiner eg ein med full rett kan hevda at ingen stad finn du meir mislukka og misnøgde menneksje som meiner dei var etla til noko langt større i verda - om no berre verda kunne ha vit nok til å sjå kva som gagna "folket" (les: Arbeiderpartiet). At det FINST ei verd utanfor arbeiderpartiet er nemleg nett like stor overrasking for tilhengjarane som det var for kjerringa då ho kom utanfor Vengjaneset! SKULLE nokon i partiet oppdaga slikt slår dei anten hendene saman og seier med henne "nei og NEI, kor stor og vid verda er" før dei spring frå partiet det beste dei har lært - eller dei lyg om kva dei såg for å oppfylla niande bodet i religionen. 2 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er verre med Høire-ekstremistene. Det værste må vel vere det som er definært som venstre-esktreme, da disse støtter væpnet revolusjon. Det er etter det jeg vet bare én organisasjon som støtter opp om væpnet revolusjon og det er Tjen Folket. Tjen Folket er en ubetydelig organisasjon og vil ikke være en trussel mot det norske folk fordi ideologisk sett er de avhengige av folket for å oppnå målet deres. De vil heller ikke bruke terrorisme, for dette "er en blindvei som tjener undertrykkerne, ikke frigjøringen". Rødt (Tidl. Rød Valgallianse og AKP-ml) og NKP har begge gått vekk fra idéen om væpnet revolusjon. Mesteparten av den politisk motiverte volden vi ser i Europa i dag er utført av høyre-ekstremister og rettet mot flyktninger og "uønskede" som romfolk. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sjølvsagt er Arbeiderpartiet religiøse, dei er reine sekta. Knapt noko sekt kjend i Noreg - ikkje eingong Jehovas vitner - handevar sine bod så resolutt, knallhardt og konsekvent som Arbeiderpartiet: 1. Du skal ikkje han andre gudar enn det heilage norske arbeiderparti. 2. Du skal ikkje gjera deg noko bilete av partiet - for det biletet skal makteliten forma. 3. Du skal ikkje misbruka makt, for det tilligg partiet sine leiarar. 4. Kom i hug 1. mai, landsmøtet, partiet sin stiftingsdag og landsmor Brundtland sin fødingsdag, så du held dei heilage og ukrenkjelege. 5. Heidra Einar Gerhardsen, Trygve Bratteli, Gro Harlem Brundtland og Jens Stoltenberg, så skal det gå deg vel og du skal få leva lenge i partiet. 6. Du skal ikkje slå i hel andre enn dei som hindrar makteliten i å nå måla sine. 7. Du skal ikkje driva hor med andre tankar enn dei pattileiinga gjev deg. 8. Du skal ikkje stela, så lenge ikkje makteliten i partiet bed deg om det i den gode saka si teneste. 9. Du skal ikkje lyga når du ikkje gjer det for å gagna makteliten og måla til gruppa. 10. Du skal ikkje trå etter ein plass i makthierakiet, for det får du om du tru er lydig desse boda og det tener makteliten. "Arbeiderpartiet er ingen søndagsskole" hevda Haakon Lie i si tid, og han hadde heilt rett. I ein nomral sundagsskule møter du nemleg (om du lyder etter) ein kjærleg Gud. Omgrepet "kjærleik" har ingen plass i arbeiderpartireligionen, der er rettesnora "kva gangar meg, mitt og mine". Du finn ikkje eit einaste mennskje i Arbeiderpartiet som både greier tenkja ut si eiga meining og å stå for henne. Det har vore nokre innom partiet som kunne båe delar - og dei har VELDIG FORT funne vegen ut att. Derimot meiner eg ein med full rett kan hevda at ingen stad finn du meir mislukka og misnøgde menneksje som meiner dei var etla til noko langt større i verda - om no berre verda kunne ha vit nok til å sjå kva som gagna "folket" (les: Arbeiderpartiet). At det FINST ei verd utanfor arbeiderpartiet er nemleg nett like stor overrasking for tilhengjarane som det var for kjerringa då ho kom utanfor Vengjaneset! SKULLE nokon i partiet oppdaga slikt slår dei anten hendene saman og seier med henne "nei og NEI, kor stor og vid verda er" før dei spring frå partiet det beste dei har lært - eller dei lyg om kva dei såg for å oppfylla niande bodet i religionen. Nivået på forumet har nådd nye høyder. 3 Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Mesteparten av den politisk motiverte volden vi ser i Europa i dag er utført av høyre-ekstremister og rettet mot flyktninger og "uønskede" som romfolk. Tull. Men man får gjerne et inntrykk av det, fordi all vold som begås av hvite mot mørkhudede defineres som "politisk motivert" og "rasistisk". Andre veien er det selvsagt ikke slik. 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det kalles motiv. En person som stjeler eller utøver vold til egen vinning, i et land hvor vedkommende har muligheten til å leve et godt liv uten å stjele eller utøve vold, er en opportunist / idiot / tulling. Uansett kultur eller hudfarge. En person som skader en annen person på bakgrunn av den andre personen sin hud, gud eller kultur er "rasistisk" eller "politisk motivert". ... Problemet med rasisme er at det gjør det vanskeligere for mennesker å leve et godt liv uten å stjele eller ty til vold. Det fører til klasseskiller, og hat fra minoriteter mot majoriteten. ... Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nivået på forumet har nådd nye høyder. Ein HEILT typisk Arbeiderpartireaksjon når ein ikkje har noko fornuftig å seia til SAKA - noko som truleg må oppfattast som brot på det sjuande bodet for Arbeiderpartiet sine tilhengjarar. Som teken rett ut av "lille raude for det heilage norske arbeiderparti". Taktikken "få folk til å sjå ein annan veg" er velkjent stil i partiet. Ironi er sjølvsagt noko ein berre nyttar på ANDRE. Når han treff det heilage norske Arbeiderparti sjølv heiter slikt fornærmande, sårande og usakleg. Jau då, offerrolla til partiet fornektar seg så visst ikkje, men så har ein jo og god røynsle i den rolla. Henne har då partiet prøvd seg med heile tida sidan før dei stifta fyrste regjeringa si. Etter god læretid hjå Moskva-kommunistane. VERKELEG trist at Arbeiderpartiet skulle verta plaga med eit så vanskeleg og utakksamt folk å styra, likeeins at "ein" valde sosialistvegen og ikkje kommunistvegen då "ein" sto på val (men det var jo eit spørsmål om å sikra MAKT då...). Hadde jo vore så MYKJE lettare med litt "væpna rev'losjon"! 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Enig med førstepost! Morra mi er Ap-religiøs. "Du kan stemme på hva du vil, bare du stemmer på Ap" sier hun. Svarer jeg noe som "Er ikke sikkert jeg gidder å stemme Ap, da jeg er veldig i strid med mye av det de står for" så blir hu lite blid. Hu er en regelrytter og er sterkt uvitende en del av saueflokken vi kaller samfunnet. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det kalles motiv. ---- En person som skader en annen person på bakgrunn av den andre personen sin hud, gud eller kultur er "rasistisk" eller "politisk motivert". Unnateke når denne personen sit ein arbeiderpartistol og utøver "arbeiderpartikultur" og "arbeiderpartireligion". Då gjer han det "i folket si interesse". Er jo difor Arbeiderpartiet SABLAR NED SN sine menneskjerettar - heilt konkret artikkel 26 og gjer Noreg til "land det ikkje er naturleg å samanlikna seg med". I Sverige har nett systerpartiet handsama den delen av menneskerettane på ein slik måte at svenskar no er vorte godtekne som politiske flyktningar av amerikanske domstolar! Gjort i "folket si interesse" sjølvsagt - DET var arbeidsleirane i Sovjet og konsentrasjonsleirane i Tyskland og det... Kva tid kjem Det heilage norske arbeiderparti etter. Dei hadde nok vore der alt, om dei ikkje hadde eit slikt vanskeleg folk å trekkja på... Problemet med sosialismen er ikkje i og for seg politikken, det er kulturen: "EG veit kva DU treng!" HÅN mot menneskja, inkje mindre - og eit utslag av brennande sjuke til å styra ANDRE sitt kvardagsliv! 3 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har du noen som helst kilder på noen av de påstandene du har, eller nøyer du deg med å proklamere stort mens du håper på at noen sluker det rått? 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg trenger litt tid på å undersøke alle kildene AP-haterene kommer med. Argumentasjonen er så slående og bevismengden så mektig at jeg tror jeg snart må kapitulere og inrømme at Arbeiderpartiet er en utvidet gren av NSDAP. Måten de slakter uskyldige i skjul. Måten de eliminerer politiske motstandere gjennom kidnapping... Måten de undergraver demokratiet ved å ha en flertallsregjering. Det er jo akkurat som kina, russland og stort sett alle ikke-demokratiske land i verden! Gi meg et par uker, og jeg skal nok klare å svare på noe av kritikken når jeg har satt meg inn i bevisene dere presenterer. 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva stemmer du da Frostraven? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Argumentasjonen er så slående og bevismengden så mektig at jeg tror jeg snart må kapitulere og inrømme at Arbeiderpartiet er en utvidet gren av NSDAP. Måten de slakter uskyldige i skjul. Verre enn så, og sikkord: Nest siste redakøren i Arbeiderbladet, riven ned og sparka ut i vanære av di han - som UAVHENGIG redaktør - nekta å etterkomma ordre frå hr partileiaren kva som skulle stå i blekka. Måten de eliminerer politiske motstandere gjennom kidnapping... Stikkord: Arvid Engen-saka. På ny: Det er mange måtar å kidnappa på... Måten de undergraver demokratiet ved å ha en flertallsregjering. Stikkord: Kor mykje har ikkje Arbeiderpartiet halde unna Stortinget sitt innsyn, inntil riksrevisjonen (som dei og har prøvd å muta) saman med stortingsrepresentantar har DREGE det dit! For Arbeiderpartiet er "demokratiet" ei festglose når ein treng "brød og sirkus" til folk, ikkje ein KVARDAGSREALITET. Korkje I eller UTANFOR partiet. Mottoet har aldri vore "demokratiet sitt beste", men "MAKTA RÅR!!" Det er jo akkurat som kina, russland og stort sett alle ikke-demokratiske land i verden! NETT så ja, og NETT der hadde Noreg vore om ikkje ANDRE parti hadde vakta VEL på det motsette. Me var FARLEG nær på 1970-talet, heldigvis tok då den hovmodige knekten T Bratteli feil av KOR mykje makt dei hadde over veljarane sine. Kor Noreg hadde vore om han hadde hatt RETT i maktvurderinga si vil eg helst ikkje tenkja på! Gi meg et par uker, og jeg skal nok klare å svare på noe av kritikken når jeg har satt meg inn i bevisene dere presenterer. Då ventar eg du faktisk GJER det, og skal nok minna på deg på saka om tre veker. Det nyttar nok ikkje å prøva seg på taktikken "få dei til å gløyma" når korkje ironi eller sarkasme får "dei nyttige idiotane" til å sjå hin vegen! Nå vert det VELDIG interessant å sjå om du faktisk SVARAR på kritikken eit par veker, eller om dette - i beste Arbeiderpartistil - er nok ei lygn ut frå Arbeiderpartiet sitt niande bod - som du då er med på å stadfesta! 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Du forstod vel at du slettes ikke har kommet med noen kilder og at utsagnet mitt om kilder var ren ironi? Jeg trodde virkelig at dere VISSTE at alle påstandene deres er kildeløst tull. Kom med beviser for svarteste helvete! Hva stemmer du da Frostraven? Siden jeg bor i Bergen, og Høyre og FRP kjører byen i grøfta -- så stemte jeg RV ved kommunevalget, og AP i fylkestinget fordi jeg ikke var sikker på om SV eller RV kunne komme inn på fylkestinget og hold. RV -- SV -- AP -- S -- KRF -- V -- H -- FRP --------------------------------------X---- Faktisk styre X ----------------------------------------- Min stemme --------------------X---------------------- Gjennomsnittet av min stemme i forhold til dem som styrer... ... jeg tror ikke at gjennomsnittsbrukeren ville giddet å sette seg inn i ressonementene som ligger til grunn for mine valg, og jeg gidder ingen diskusjon rundt mine valg -- da alle til venstre for Venstre blir trakasert på forumet for tiden. Jeg stemmer ikke på RV på stortingsvalg blant annet fordi de ikke får reell inflytelse, og blant annet fordi jeg ikke støtter noe parti som finnes i Norge i dag nok til å faktisk si at jeg støtter det partiet. Det varierer fra år til år, basert på hvilke saker de har og mulighetene deres for å gjennomføre dem. Jeg ligger et sted i nærheten av Venstre og RV. Ikke i mellom; Nær begge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå