Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke litt av vitsen med å lage en portal borte hvis du ikke vet hva den skal dreie seg om?

Har ikke sagt at jeg skal lage en portal... Men kanskje en tjeneste det ikke finnes alt for mange av fra før, eller et prosjekt av et eller annet slag. ingen som har ideer???

Lenke til kommentar

Tror iallfall du kan glemme alt av dataspill, nyheter, overklokking, testing, osv osv. Det finnes mange av dem fra før, og det skal mye til for å få tilstrekkelig mange til å gå over til din side.

Hm... :-?

Du kan jo lage en side med gratis (polyfoniske) ringetoner, bakgrunner, layouts, spill ++ til mobil! Altså slik at du bare legger dem på nettet, sånn at de kan lastes ned med wap direkte fra mobilen eller ned til pcen først, og så via blåtann/ir/kabel til mobil. Setter du opp en oversiktelig liste med mange ringetone-tilpassede midifiler, et stort og kategori-ordnet arkiv med bakgrunner, mange gratis java/mophun-spill (demoer?) osv, tror jeg det kunne blitt genialt.

Vet ikke hvordan det er med copyright på midi-filer, da..

Lenke til kommentar

Du kan jo lage en side med gratis (polyfoniske) ringetoner, bakgrunner, layouts, spill ++ til mobil! Altså slik at du bare legger dem på nettet, sånn at de kan lastes ned med wap direkte fra mobilen eller ned til pcen først, og så via blåtann/ir/kabel til mobil. Setter du opp en oversiktelig liste med mange ringetone-tilpassede midifiler, et stort og kategori-ordnet arkiv med bakgrunner, mange gratis java/mophun-spill (demoer?) osv, tror jeg det kunne blitt genialt.

Vet ikke hvordan det er med copyright på midi-filer, da..

Takk for forsalg.. Skal tenke på det...

Det derre med java/mophun spill, har jeg sett på noen hjemmesider, men hvordan får de de? Er det ikke copyright på de?

Lenke til kommentar
skal du virkelig lage noe som ikke så mange andre skriver om i portal størrelse så er astonomi et godt tips. Dessverre er det ikke SÅ stor brukermasse tror jeg...

Det er lissom det som kanskje er et hinder. Men også at jeg ikke har så stor interesse for det... Men en god ide :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...