Gå til innhold

Finne komponenter til stasjonær PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prosessoren du byttet til har hakket dårligere grafikk-brikke enn i3-2105(HD2000 kontra HD3000) og er kun marginalt kjappere. Ikke at det gjør så mye.

Det går fint å oppgradere med et kraftigere dedikert skjermkort senere, men du kan få en liten flaskehals i prosessoren din. Hvis du spytter i 400kr mer får du faktisk Intel i5 2500k som lite kan måle seg med.

Lenke til kommentar

Det går fint å oppgradere med et kraftigere dedikert skjermkort senere, men du kan få en liten flaskehals i prosessoren din. Hvis du spytter i 400kr mer får du faktisk Intel i5 2500k som lite kan måle seg med.

Og som en ekstra bonus så har 2500K en Intel HD 3000 grafikkchip ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Satt sammen PC-en nå og er storfornøyd! Men jeg har visst helt glemt bort trådløst nettverkskort? :p Står at det er intergrert et eller annet nett i hovedkortet (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645915) men dette er vel bare med kabel?

Kan noen si hva slags nettverkskort jeg bør kjøpe? :) har sjekket litt rundt, og hørt veldig varierende omtaler om de kortene jeg har funnet. Så er det visst også noe som heter USB adapter, som noen mener at er det beste mens noen mener at er dårligere mens andre igjen sier at det ikke fungerer i det hele tatt hvis ikke jeg allerede har trådløst kort internt.

Har kjapp linje her så vil gjerne få max ut av det! Takk for tips!

Endret av DeltronZero
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...