uze Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kjøpte SWTOR for to dager siden på Origin, men det dukket aldri opp i spill listen min? Jeg har fått mail fra Lucasarts/bioware med en kode som jeg da brukte på swtor.com for early access. Jeg driver og preloader akkurat nå, men lurer på om jeg må ha spillet på Origin for at det skal funke i det hele tatt når det kommer ut, eller går det greit med game clienten fra swtor.com? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 2 kamerater har kjøpt det på origin , han ene fikk det opp han andre ikke , men begge bruker client`en fra swtor.com så trur de egentlig bare kjøpte der fordi det er lettvint og gjørra det sånn Lenke til kommentar
uze Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Da blir det visst SWTOR for meg uten og stresse med kunde støtte om å få spillet mitt Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 altså i og med at spillet ikke er kommet ut enda så er det jo ikke bekrefta at det funker på den måten men trur du har bedre hjelp inne på SWTOR forumet med akk dette Lenke til kommentar
uze Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Får håpe det funker, ser ikke noen grunn til at det ikke skal funke Lenke til kommentar
VoltMoon Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Hvis du har preordet spillet må du være forsiktig. Du må huske alle sikkerhets svarene som har skrevet inn. Du må svare på 5 sikkerhetspørsmål totalt. Husker du bare 3 av 5 spørsmål får du ikke spilt spillet og da må du ringe kundeservice som er tyskland. Dette koster 17,90 kroner i minuttet siden de dustene bruker eksklusiv telefonlinje og de gidder ikke å sende deg sikkerhets svaret ditt på mail. Endret 9. desember 2011 av VoltMoon Lenke til kommentar
uze Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Huske alle sammen? Når jeg registrerte så sa den at jeg måtte bare huske 3 av dem, så jeg svarte bare på 3 av dem. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 prater om nå ? har ikke fått noe spørsmål i det hele tatt Lenke til kommentar
uze Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Når jeg skulle pre loadet spille, så lot den meg ikke logge inn før jeg hadde satt minst 3 av 5 sikkerhets spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå