Nautica Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Hei Ser at en bilde-kritikk post har blitt låst, jeg går utifra at grunnen er at bildet gir et for sterkt inntrykk på meningmannen. For det første så vil jeg at moderator begrunner hvorfor han/henne stenger en tråd, og hvilken policy ligger bakom beslutningen på og stenge en tråd. Vi her på Akam har postet meget sterke inntrykk, men siden noen brukere ikke tåler og se enkelte type bilder av en egendefinert grunn "ingen negativitet med det", så det Akam-brukerne besluttet var og legge sterke bilder i en spoiler så hver enkel bruker selv kan beslutte om de vil åpne bildet eller ei. Så da blir andre ønske mitt at det må bli mulig og skjule bilde hvis det kan virke støtende på enkelte brukere, ekspresjonismen, kunstneriske uttrykket skal ikke sensureres så lenge det ikke bryter mot Norske lover direkte. Edit- litt omformuleringer Endret 9. desember 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei. Ingen moderatorer på Diskusjon.no har tilgang til å slette bilder på Digit. Tråden stenges automatisk når brukeren sletter sitt eget bilde. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Tråden stenges automatisk når brukeren sletter sitt eget bilde. Akkurat det tenkte jeg ikke på nå, det er faktisk lenge siden noen har slettet bilde på digit nå Men andre delen av ønsket mitt ville ha vært en fin løsning hvis enkelte vil legge ut sterkere bilder. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Puh, nå måtte jeg jammen sjekke om julenissedama var fjernet. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Puh, nå måtte jeg jammen sjekke om julenissedama var fjernet. Nei, var heldigvis ikke det bilde jeg mente Jeg slettet linken til spesifikke bilde siden jeg åpenbart tok feil der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg