Velcro Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg er litt i villrede rundt valget av kompaktkamera. Noen som kan komme med gode og gjennomtenkte forslag? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Du er ikke alene Det blir spyttet ut hundrevis av nye modeller i året og stort sett alle har mistet oversikten, men det kan hende du kan få hjelp om du orker å beskrive bruksområdet og pris. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvis du poster spørsmålet under riktig emne her på forumet så får sikkert flere svar. Der er det også mye å lese fra svar som er gitt til samme spørsmålet; https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=28 Lenke til kommentar
Velcro Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg tenkte til å ta bilder i familie og natur omgivelser. En som kan settes på serieopptak ihvertfall. Skal legge ut spm på et annet forum.. SÅ jeg havnet i litt feil tråd her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå