Gå til innhold

Skal oppgradere datamaskinen til de graaader - Trenger hjelp!

Syntes du dette er en bra idé?  

8 stemmer

1. 1. Syntes du dette er en bra idé?

• JA.
      0
    • NEI.
      8

Anbefalte innlegg

Off topic: synes du er ganske så frekk når du avfeier det 007CD kommenterer at slike programmer er søppel - for det er det faktisk... i tillegg ber du om mer hjelp om akkurat det samme.

On Topic:Dersom det er et krav å kjøre 64 bit java så trenger du HW som støtter 64Bit samt et OS som også støtter 64 bit. Ellers vil jeg anbefale deg å google litt.

Snabelen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OPPDATERING:

Har prøvd med HD texture pack til den stasjonære. Starter minecraft, logger inn, og så står den og surrer litt helt til programmet lukker seg og en notisblokk-fil dukker opp på skrivebordet som begynner med noe sånt: "Fatal error in Java. " Ettersom jeg får opp noen meldinger når jeg stiller inn i minecraft-instillingene: "A 64-bit java is recommended for "far" render distance". Ser ut som at jeg trenger bedre java - eller er det nytt operativsystem jeg trenger???

Hva er det du vil ha hjelp til? Kjøre Minecraft på nåværende PC eller hjelp til å oppgradere/kjøpe ny stasjonær PC for å kjøre Minecraft?

Om temaet for denne tråden er svart er det kanskje bedre å starte en ny tråd.

Det virker som du har større problemer enn maskinvarerelaterte problemer egentlig. En PC fra de siste fem årene skal ikke reagere på slike søppelprogram som SpeedUpMyPC så lenge du ikke har over 9000 forskjellige malware og/eller virus, om du faktisk merker forskjell når du kjører disse programmene burde du ta en full reformatering der du starter med DBAN.

Off topic: synes du er ganske så frekk når du avfeier det 007CD kommenterer at slike programmer er søppel - for det er det faktisk... i tillegg ber du om mer hjelp om akkurat det samme.

Det er å si det pent, jeg syns det er utrolig snilt å gidde å fortsette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...