Espen Ørud Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Powertools Bildet er fjernet. Endret 9. desember 2011 av Espen Ørud Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Knalltøft motiv. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tøft "løketøysbilde" dette! Store gutter elsker slikt! 4'er! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Et stilig og flott bilde. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Flot og kreativt. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Veldig kreativt. Få ellementer som skaper ett fint bilde Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Spennende, orginalt og godt gjennomført Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Gnistrende flott og kreativt. Vinkelsliper? Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Rigtig sjov ide. Perfekt teknik - lidt rigeligt powder også i rammen :-) Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Knalltøft motiv. Takker! Motivet stod nå bare der, så da var det bare å finne frem kameraet.... Tøft "løketøysbilde" dette! Store gutter elsker slikt! 4'er! Så du tar i bruk øvre del av skalaen din... ;-) Kan jo ikke annet enn å bukke å takke da..! Et stilig og flott bilde. Takker så meget Flot og kreativt. Takk! Veldig kreativt. Få ellementer som skaper ett fint bilde Takker, har gått med ideen i magen en stund, men har ikke funnet noen god lokasjon å gnistre på før nuh... Spennende, orginalt og godt gjennomført Takker så meget! Gnistrende flott og kreativt. Vinkelsliper? Takker så meget. Nei, blir for tungvint å drasse med vinkelsliper. Den enkle metoden innebærer tråd, stålvisp og ståull, samt lighter og litt fri fantasi. Finnes noen kurante vidoebeskrivelser av metoden på youtube forøvrig.... Rigtig sjov ide. Perfekt teknik - lidt rigeligt powder også i rammen :-) Takker, ja jeg holder meg til rammene mine vettu ;-) Lenke til kommentar
berge85 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 hvor finner man dette på youtube da ? har laget masse gnister men dette tok kaka. i og med du har brukt 1 S lukker så må jo dett ha vært en eksplosjon ? Utrolig kult og kreativt utført dette her Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 hvor finner man dette på youtube da ? har laget masse gnister men dette tok kaka. i og med du har brukt 1 S lukker så må jo dett ha vært en eksplosjon ? Utrolig kult og kreativt utført dette her Digit har en bug som viser alle lukkeritder lengre enn 1 sec som 1 sec. Sannheten er ca 2 minutter. Søk på steel wool osv på youtube tipper jeg vil gi et par hint ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg