Gå til innhold

Har Dagbladet gått for langt?


Szmekken

Anbefalte innlegg

Jeg er en stor tilhenger av åpenhet og ytringsfrihet, men jeg syns det er litt på kanten når de nærmest har "Jente (19) gruppevoldtatt i Slottsparken" og "Slik får du ditt livs beste orgasme" ved siden av hverandre.

 

For min del kunne dagbladet.no hatt en egen "avdeling" med kun reelle verdensnyheter, ingen bloggere, kjendiser og slanking rørt inn mellom nyhetene som virkelig betyr noe..

Og hvor mange sider må det være mellom slike artikler for at det skal passere som anstendig da om jeg tør spørre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det vel slik at DB har sliti en god del med fallende lesertall de siste årene. Og dermed er det vel også naturlig å i et siste desperat forsøk prøve seg med mer artikkler med det man vet at selger => sex og kjendissladder.

 

DB var vel tideligere en ganske rød og veldig feministisk avis med en rødstrømpe til redaktør, ol. Men pga denne leserflukten har de vel sett seg nødt til å vike fra sine prinsipper i forsøk på å kapre lesere.

 

Dette kan jo ende på to måter: Enten får de de leserene de vil med sex og kjendis sladder nyhetene, ellers så går folk lei og lesertallet kollapser helt da de har jagd vekk de som vil ha litt mer serriøse nyheter og "de andre" har gått lei av kjendis og sex artikklene og kjøper da heller "se & hør" el. istedenfor en avis.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Dagbladet kunne da ha lagt alt kjendisstoffet sitt over på sitt søsterdomene Kjendis.no.

Så kunne de hatt en egen underkategori for alt det der sexskvalderet.

 

Evt. du kunne customize forsiden og legge inn kategorier for det du syntes var relevant at Dagbladet skulle informere deg om. Eks. utenriks/innenriks, teknologi, kjendiser, sex og samliv etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

...

Så alle kritikerene her er verdensmestere i kuksuging -- eller lærte dere noe nytt?

 

NYTT.

 

Nytt, er det avisene er til for å formidle.

Dette var dog gammelt nytt, men det var tydeligvis nytt for mange.

 

Det var nytt for meg.

 

For langt?

Nei.

 

Hvor langt er for langt?

...

Bare for opplysning, så har man gjennomsnittlig ubeskyttet sex 20-100 ganger før partneren blir gravid -- så hver gang noen sier at de er gravid sier de med andre ord at de har hatt seg som kaniner i en lang periode ELLER at de har vært veldig heldig/uheldig.

 

Hvorfor er det galt å snakke om sex og nytelse?

 

Jeg fikk ikke utdelt det memoet om at det er galt.

Kan noen forklare meg hva som står i memoet de fleste her sansynligvis fikk utdelt på barneskolen?

Lenke til kommentar

Søppelavisene vil alltid gjøre alt for å provosere akkuratt nok til at det blir oppmerksomhet rundt det, men lite nok til at det ikke får konsekvenser.

 

Dette fører til at de pripne i samfunnet stadig får sine grenser overtrampede, og irriterer dem. Noe som strengt tatt gjør at jeg er for flere artikler av denne typen.

 

 

True.

Lenke til kommentar

Kan en lese om all den jævla elendigheten som er i landet og verden generelt så burde det jaggu ikke være noe problem å lese om hvordan å gjøre en skikkelig blowjob heller.

 

Eneste som jeg kan skjønne som har problem med dette er folk med komplekser eller folk som gjemmer seg bak sin religion.

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Blabla er en gjennomført søpleavis. Jeg skulle ønske at flere gjorde som meg og boikottet den. Men jeg er stor tilhenger av seksualundervisning, gjerne også metode-råd slik de presenterer her. De som er redde for at barna deres skal få høre om sex får la være å kjøpre Blabla. Jeg betakker meg for at de skal bestemme hva mine barn har godt av. (Nå er mine barn voksne, så det er ikke lenger noe problem.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...