Gå til innhold

Ringe gratis fra Nokia N97?

Anbefalte innlegg

Heisann! Er veldig lite aktiv her, så håper jeg ikke poster feil sted, og at dette spørsmålet ikke er stilt tidligere:) Men jeg håper dere kan hjelpe meg med noe.

Er på jakt etter et program som gjør at man kan ringe gratis over nett med mobilen, slik som Viber, fks. Jeg har Nokia N97 som så vidt jeg vet ikke støtter Androidapper=ikke noe Viber på meg. Har dere noen gode forslag? Har Whatsapp til å sende meldinger med, som forsåvidt fungerer greit.. men slik jeg har forstått kan man ikke ringe gratis.

Håper noen av dere kloke hoder har noen gode forslag!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skype. Ringe gratis mellom skype brukere fra PC og mobil. Viber og skype er ikke gratis til mobile samtaler og landlinjer.

Du kan være pålogget skype fra flere enheter og evt oppringninger fra andre skype brukere er mulig og svare fra alle enhetene. Meldinger blir oppdatert og mottaes på alle enheter.

Viber er bare noe som har blitt populært grunnet iPhone.

Det finnes andre tjenester som koster mindre hvis du skal ringe til fasttelefon eller mobil. Skal finnes en artikkel på amobil mener jeg.

Gå til: Skype.com/m via telefonen (dog anbefales WIFI hvis du ikke har fastpris).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...