FrihetensRegn Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nokia gir dårlige spesifikasjoner i forhold til konkurrentene. Vent heller til Samsun Galaxy S3 kommer ut i februar/mars. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Spesifikasjoner er ikke alt. WP7 er langt mindre krevende enn Android og flyter mye bedre på "dårligere" hardware. Lenke til kommentar
FlyDuc Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Mye rart kan skje i markedet før februar, så jeg synes du skal følge med og se hva som kommer.. Hehe, sant det. Men vet ikke hva jeg skal se etter og er ikke så flink til å holde meg oppdatert på mye mobiler som skal komme og kommer. Heldigvis har man google Også kanskje det ikke kommer noe så bra på markedet da så bedre å kanskje bare bruke julepengene på mobilen istede. Men nå som jeg ikke vet så mye enda så venter jeg til da. Er mye spennende som kan skje før mars ja. Nokia vil f.eks. lansere Lumia 900 innen den tid, den vil riktignok ikke ha SD-slot, men om ryktene stemmer vil den ha 32GB lagring. Ja ikke sant. Ja den er litt kjipt syns jeg, vil ha noe der jeg kan legge til ekstra minne også bytte om mulig liksom. Men 32gb holder det og, bare å skifte musikk og videoer iblant det. Men litt kjipt med WP7 ikke er sånn at man kan tilpasse mye selv, som på android. Men alle har sine positive og negative sider. Nokia gir dårlige spesifikasjoner i forhold til konkurrentene. Vent heller til Samsun Galaxy S3 kommer ut i februar/mars. Hehe, sant den. Men jeg leste at SGS3 skulle komme ut i mai-juni? Og jeg ville ikke vente så lenge liksom. Blir SGS3 så bra a? Iforhold til de andre man har nå liksom. Men på videoene som jeg har sett på så har jo WP7 vært ganske fin, den hadde dårligere spesifikasjoner ja. Men kjørte også like bra. Men ja Android har kanskje større valg muligheter osv. så blir kanskje morsommere med android i mengden men. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nokia gir dårlige spesifikasjoner i forhold til konkurrentene. Vent heller til Samsun Galaxy S3 kommer ut i februar/mars. Når du kommer med en slip påstand så må du nesten forklare hvilke begrensninger hardwaren til Nokia setter. Android har grunnleggende feil som gjør at brukeropplevelsen kan være dårlig selv på super hardware. ref: http://www.teknofil.no/artikler/-_android-grensesnittet-maa_skrives_om/104673 WP derimot gir en fantastisk opplevelse selv med 1. generasjons hardware. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ja ikke sant. Ja den er litt kjipt syns jeg, vil ha noe der jeg kan legge til ekstra minne også bytte om mulig liksom. Men 32gb holder det og, bare å skifte musikk og videoer iblant det. Men litt kjipt med WP7 ikke er sånn at man kan tilpasse mye selv, som på android. Men alle har sine positive og negative sider. Ja om du ønsker å tilpasse mye selv er Android det klare førstevalget, men dette går gjerne på bekostning av brukeropplevelsen igjen. Og om du vil ha den ultimate leketelefonen kan du jo kjøpe en HTC HD2, der har du tilgang på mye "rart" Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nokia gir dårlige spesifikasjoner i forhold til konkurrentene. Vent heller til Samsun Galaxy S3 kommer ut i februar/mars. Ja, såklart. For det er irrelevant med OS, sant? Pissprat. Selv om cpuen er tregere på en mobil med wp betyr ikke det at den er tregere i bruk enn en mobil med android som har litt raskere cpu. Forresten, i sterk kontrast til det hvakrg sa over her: hvis du ønsker å tilpasse mye selv er maemo5 det klare førstevalget. Ikke android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå