AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei! Jeg er en gut på 18 år som har i det siste vært veldig bekymret, når jeg først blir det, er jeg i tilegg ganske paranoid. På skolen for en liten stund siden så kjente jeg plutselig en slags stikkende smerte i skrittet som varte en liten stund, så forsvant det. Men så kom det tilbake, og forsvant igjen. Slik holdt det på en liten stund. Har ikke kjendt noe av dette igjen nå på flere dager, så vet ikke hva det var. Dette førte til at jeg ble urolig begynte å kjenne litt selv for å se om jeg kjente noen klumper eller uvanligheter, men det er vanskelig, siden jeg aldri har sjekket for dette før. Jeg merker at den ene testikkelen er større enn den andre, men tror det er normalt? Merker også noe klumpete og ganske så stort på oppsiden mot selve penisen, men etter å ha lest litt tror jeg det er det som heter Epididymis. På den andre siden merket jeg en liten og avlang ting, men skal ikke en ''svulst'' eller hva det heter være mer rund og utstikkende? Jeg vet jeg burde dra til doktor, men vil først vite om det er noen som vet mer enn meg om det her, og kan komme med noen tips om hvordan jeg kan sjekke videre eller hva jeg skal gjøre. Postet av anonym: dcd69af25630d3ec7e391cdde4618fb3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg nevnte at den ene er større enn den andre. Jeg vet ikke om den er heven eller ikke? Postet av anonym: dcd69af25630d3ec7e391cdde4618fb3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er normalt at den ene testikkelen er større enn den andre. Det du leter etter er ulik hardhet, ulik form og "glatthet". Mest sannsynlig er det ingenting, men det er kanskje lurt å gå til lege bare for å få roet nervene? Det er ikke behagelig å gå med dette i bakhodet. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Oppsøk lege, mye rart som kan oppstå nede i "påsan", Cyster, vann-ansamlinger, betennelser , Arrvev som føles ut som "svulster" osv. Men sjekk det ut, få det ut av verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå