Ranur5555 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har komt en svart "flekk" oppe i hjørnet på min MacBook. Jeg åpnet maskinen i dag, og plutselig bare var den der. Det er vel rundt 12 timer siden, og det ser ut som om flekken har blitt litt større. Noen som vet hva det skyldes, og hva jeg kan gjøre med det?? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det der ser ikke bra ut nei. Det blir nok en reparasjonssak utav den der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er skjermen som er blitt fysisk skadet. Dette kan skje hvis du lukker PC-en hardt og brutalt, noe slår på PC-en mens den er lukket, du har en penn mellom skjerm og tastatur når du lukker den etc. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Offtopic men jeg har tråkka på pcen min og mistet den i bakken flere ganger :PP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Offtopic men jeg har tråkka på pcen min og mistet den i bakken flere ganger :PP Og du vil frem til? Å miste en PC i bakken impliserer ikke at skjermen vil bli ødelagt. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 At mac ikke tåler en dritt 1 Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 At mac ikke tåler en dritt Ingen pc eller mac tåler og liker at folk tråkker på den eller mister den i bakken.. Sånn er det med all elektronikk. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 At mac ikke tåler en dritt Ingen pc eller mac tåler og liker at folk tråkker på den eller mister den i bakken.. Sånn er det med all elektronikk. bare for å være iriterende: Dell XFR og Panasonic Toughbook skal nok tåle det ganske fint... 2 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 At mac ikke tåler en dritt Ingen pc eller mac tåler og liker at folk tråkker på den eller mister den i bakken.. Sånn er det med all elektronikk. bare for å være iriterende: Dell XFR og Panasonic Toughbook skal nok tåle det ganske fint... I see what you did there, trolololol. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hadde den samme feilen på min 24" BenQ skjerm, plutselig ble det ene hjørnet svart. Jeg kontaktet forhandleren, og hadde ny skjerm kostnadsfritt 10 dager senere. I din sak kan det hende at du har gitt maskinen juling, men dette kan altså skje av seg selv. @Gurre97: Ikke gjør dette til en PC vs MAC krig, han vil bare ha hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå